معاون استاندار لرستان :دستگاه‌ها می بایست در مقابل رسانه ها پاسخگو باشند

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: رسانه‌ها امروز کاربردی‌تر کار کرده و توجه بیشتری به بحث توسعه استان دارند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمود ثمینی ساعتی پیش در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گفت:  هدف‌گذاری که از طرف مدیریت ارشد استان صورت گرفته همگی موظف به اجرای آن در راستای توسعه استان هستیم.

وی افزود : برای اجرای این هدف‌گذاری نیاز به فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی خوب و قوی هستیم که در این راستا شرایط به خوبی فراهم شده است و  از رسانه‌ها انتظار داریم بیشتر و جدی‌تر از گذشته به این مهم بپردازند.

ثمینی ادامه داد : دستگاه‌ها نیز در مقابل باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند تا با همگرایی و انسجام بیشتر آرامش را در استان تثبیت کنیم  انتقادات سازنده باعث رشد و رفع مشکلات دستگاه‌ها و در نهایت توسعه استان خواهد شد، بنابراین ما با آغوش باز از انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم.

همه تلاش خواهیم کرد تا بستر توسعه لرستان بیش از پیش فراهم شود

معاون استاندار لرستان تصریح کرد : همه تلاش خواهیم کرد تا بستر توسعه لرستان بیش از پیش فراهم شود و امنیت سرمایه‌گذاری در استان نسبت به گذشته افزایش یابد.

 وی ادامه داد: اقتصاد جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی بر سه پایه دولتی، تعاونی و خصوصی استوار است که در اصل ۴۴ قانون اساسی اقتصاد دولتی جز مسائل اساسی و زیربنایی کار دیگری بر عهده ندارد.

 معاون سیاسی استاندار موتور محرک توسعه استان را نیازمند بخش تعاونی و به ویژه خصوصی دانست و بیان کرد: این مهم در صورت همکاری دستگاه‌ها با ایجاد بستر لازم و رفع موانع اداری امکان‌پذیر است.  وی به مواهب الهی فراوان طبیعی، زیرزمینی آبی و بخصوص انسانی لرستان اشاره کرد و گفت: استفاده از تمام این منابع باعث توسعه استان می‌شود.  

زیرساخت‌ها برای این حجم از سیل فراهم نبود

ثمینی به سیل فروردین سال جاری اشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه برخی از زیرساخت‌ها برای این حجم از سیل فراهم نبود باعث خسارات زیادی به استان شد.

 وی گفت: در پاییز امسال شاهد بارندگی با هر حجم خواهیم بود بنابراین دستگاه‌ها لازم است اقدامات و تدابیر لازم را برای پیشگیری و جلوگیری از سیل و خسارات ناشی از آن داشته باشند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1310288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =