۰ نفر
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
۷۰۰ گل کریستیانو در یک نگاه

شب پیش تیم ملی پرتغال به مصاف تیم ملی اوکراین رفت و کریستیانو رونالدو با گلزنز در این بازی موفق شد به گل شماره ۷۰۰ خود برابر اوکراین دست یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم ملی پرتغال شب گئشته و در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ برابر حریف خود اوکراین با نتیجه ۱-۲ شکست خورد تا شرایط این تیم در مرحله گروهی دشوار شود، اما از منظر شخصی برای کریستیانو رونالدو خاطره انگیز بود و او برای هفتصدمین بار در دوران حرفه ای خود موفق به گلزنی شد. تک گل تیم ملی پرتغال در اواسط نیمه دوم و با ضربه رونالدو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

از این ۷۰۰ گل، رونالدو ۹۵ گل برای تیم ملی پرتغال، ۵ گل برای اسپورتینگ لیسبون، ۱۱۸ گل با لباس منچستریونایتد، ۴۵۰ گل برای رئال مادرید و ۳۲ گل با پیراهن یوونتوس وارد دروازه رقبا کرده است.

همچنین با این گل حالا رونالدو در عرصه ملی ۹۵ گل به ثمر رسانده و ۱۴ گل تا رسیدن به رکورد علی دایی، ستاره سابق تیم ملی کشورمان فاصله دارد. پیش از رونالدو، ستاره هایی چون  جوزف بیسکان اتریشی با ۸۰۵ گل، پله با ۷۷۹ گل، روماریو با ۷۴۸ گل، فرانس پوشکاش با ۷۰۹ گل و گرد مولر با ۷۰۱ گل توانسته بودند از این رقم حیرت انگیز عبور کنند.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1310841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =