درخواست ۱۱۰ رسانه برای شرکت در نمایشگاه مطبوعات آذربایجان‌شرقی

مدیرخانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی با اشاره به استقبال خوب اهالی رسانه برای شرکت در دهمین دوره نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان، گفت: از درخواست بیش از ۱۱۰ رسانه مکتوب و مجازی برای شرکت در نمایشگاه مطبوعات استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان، مرتضی شفیعی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه هیچ محدودیتی در پذیرش درخواست شرکت در نمایشگاه مطبوعات اعمال نشده است، گفت: تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به درخواست‌های موجود داریم تا نمایشگاه مطبوعات فرصتی برابر برای معرفی تمام رسانه‌های استان باشد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری دهمین دوره نمایشگاه مطبوعات همچون دوره گذشته به خانه مطبوعات و رسانه‌های استان واگذار شده است، گفت: انجمن صنفی مدیران مسؤول مطبوعات و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان نیز در برگزاری این رویداد با خانه مطبوعات همکاری دارند.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه دهمین نمایشگاه مطبوعات استان با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از ۲۹ مهر تا ۴ آبان برگزار خواهد شد، افزود: سالن شهریار محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز به اهالی مطبوعات و رسانه استان اختصاص یافته است.

شفیعی با بیان این‌که برگزاری همزمان نمایشگاه کتاب و نمایشگاه مطبوعات مزیتی متقابل به همراه دارد، گفت: رسانه‌ها سهم عمده‌ای در میزان آگاهی، دانایی و سطح مطالعه جامعه دارند، همچنین برگزاری نمایشگاه مطبوعات در کنار برگزاری نمایشگاه کتاب می‌تواند فرصتی برای آشنایی مردم با مطبوعات محلی باشد.

وی دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان را فرصتی برای معرفی رسانه‌های نوپا و فعال دانست و ادامه داد: کمیته‌های مختلفی برای برگزاری مطلوب این رویداد مهم تشکیل شده است که سعی بر این است در جوار نمایشگاه؛ روزانه برنامه های جنبی و کارگاه‌های مختلف آموزشی برای فعالان رسانه‌ای استان اجرا شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1311431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =