۱۲ دستگاه خودروی امدادی سایپا در مرز شلمچه مستقر شدند

رئیس طرح اربعین گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به اجرای طرح اربعین سایپا، ۱۲ دستگاه خودروی امدادی سایپا در مرز شلمچه مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از مرز شلمچه، عباس فخاریان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کلیه مرزهای خروجی که با طرح اربعین مرتبط بودند به‌صورت خاص پوشش امدادی داده شدند و ۱۲ دستگاه خودروی امدادی، منطقه شلمچه را پوشش می‌دهد.

وی افزود: خدماتی امدادی که در طرح اربعین سایپا ارائه می‌شود به‌صورت رایگان است و چنانچه خودروی زائرانی که به مراکز ما مراجعه می‌کنند دچار مشکل شود نسبت به حل مشکل آن‌ها اقدام می‌شود.

رئیس طرح اربعین گروه خودروسازی سایپا در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرآنلاین مبنی بر اینکه چه خودروهایی شامل این طرح می‌شوند عنوان کرد: تمام خودروها را شامل می‌شود.

فخاریان بیان کرد: در طرح اربعین گروه خودروسازی سایپا علاوه بر خودروهای تولیدشده توسط سایپا، سایر خودروها نیز می‌توانند خدمات امدادی دریافت کنند و حتی اتباع خارجی که با خودروی خود به کشور آمدند نیز از این طرح بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: موکب ما که در مرز شلمچه مستقر است به‌صورت روزانه مواد غذایی و مواد آشامیدنی را در اختیار زائرانی که وارد مرز شلمچه می‌شوند قرار می‌دهد.

رئیس طرح اربعین گروه خودروسازی سایپا گفت: قرار بود که در مرز چذابه موکب ثابت داشته باشیم اما به دلیل کمبود زمان امکان این کار فراهم نشد اما برنامه داریم که یک موکب ثابت در مرز چذابه ایجاد کنیم.

فخاریان بابیان اینکه استقرار موکب ما تا زمانی است که مراجعه‌کننده وجود داشته باشد، بیان کرد: این اولین سالی است که در مرز موکب برپا کردیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1311605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =