بازیکنان و کادرفنی تیم ملی والیبال جام جهانی را جدی گرفته بودند؟

جام‌جهانی والیبال برای ایران به تلخ‌ترین حالت ممکن تمام شد. هشتمی در این رقابت‌ها و البته شکست مقابل تیم‌هایی مثل مصر و ژاپن؛ همه این‌ها باعث شده که عملکرد تیم‌ملی در جام‌جهانی نگران‌کننده باشد. مخصوصا برای آینده که تیم ایران باید در انتخابی المپیک شرکت و راه صعود به این رقابت‌ها را پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جام جهانی والیبال برای ایران بد تمام شد. باور این جمله برای کسانی که لیگ ملت های والیبال و بازی های قهرمانی آسیا را دقیق دنبال کردند، عجیب است. حتی عجیب تر هم می شود اگر خیلی ها یادشان بیاید در این تورنمنت که با هشتمی ایران به پایان رسید، تیم هایی مثل مصر و حتی ژاپن موفق به کسب پیروزی برابر تیم ما شدند.

والیبال ایران در کشور ژاپن تا حد زیادی از شناختی که دنیا نسبت به آن داشتند دور شد. شکست مقابل حریف آسیایی یعنی ژاپن در حالیکه والیبال ایران خیلی وقت بود با چنین اتفاقی غریبه شده بود، خیلی ها را تحت تاثیر قرار داد. علاوه بر ژاپن، تیم مصر هم در این تورنمنت موفق به شکست ایران شد و این هم روی دیگری از جام جهانی تلخی بود که به پایان رسید.

از روز اول و شروع بازی های ایران خیلی ها به دنبال عوامل افت کیفی ایران رفتند. در حالیکه از داخل تیم صحبت های جالبی در خصوص اختلاف ساعت بین دو کشور ایران و ژاپن و خستگی حاصل از بازی های آسیایی به گوش می رسید، در خارج از تیم یکسری انتقادها نسبت به سرمربی مطرح می شد. البته نه انتقادات نخ نما که باعث به وجود آمدن تنش می شدند، بلکه انتقاداتی در خصوص نحوه بازی دادن به بازیکنان و اینکه آیا کادرفنی و بازیکنان در کل جام جهانی 2019 ژاپن را جدی گرفتند؟

مشروح این گزارش را اینجـــا بخوانید.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1311667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =