استراماچونی: در مورد رفتنم به رختکن سوتفاهم شد/هوپر گزینه من نبود!

سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری درباره برتری تیمش در جام حذفی صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال بعد از صعود به جمع 8 تیم برتر جام حذفی با حضور در نشست خبری درباره این دیدار گفت: می دانستیم که از ابتدا دیدار سختی خواهیم داشت زیرا حریف در شرایط خوبی قرار داشت و باید صادقانه بگویم که مهابادی سرمربی حریف برای ما با پست کریم زاده مشکل ایجاد کرد ولی در نیمه دوم که من جای غلامی و دانشگر را عوض کردم، بازی را در دست گرفتیم. فکر می کنم 15-16 موقعیت ایجاد کردیم و 2-3 مرتبه به تیرک زدیم. در نیمه دوم حریف موقعیتی نداشت. ما باید پیشرفت کنیم اما این دیدار یک قدم رو به جلو بود و این برای ما مهم است که تا فینال دو بازی داریم.
او در واکنش به این موضوع که چرا در دقیقه 120 مسابقه کنار زمین را ترک کردید، عنوان کرد: من فکر می کنم سو تفاهم رخ داده است. ما دقیقه 112 گل زدیم و فکر کردم بازی تمام شده است. بازی 3 بر صفر شده بود و نیازی نبود من حضور داشته باشم.

استراماچونی درباره اعتراضش در صحنه مشکوک به پنالتی خاطرنشان کرد: من متوجه نشدم، اما فقط تعجب کردم چرا داور از داور چهارم سؤال پرسید که فاصله زیادی با آن صحنه داشت. اعتراض من به پنالتی نبود، به این دلیل اعتراض کردم که چرا داور از کمک داوری که به صحنه دور بوده است، سؤال می‌کرد و آنجا جلسه مشورتی برگزار کردند! عصبانیت من فقط بابت همین بود.

وی درباره تعویض اولش گفت: وقتی جای دانشگر و غلامی را عوض کردیم، یک بازیکن با خصوصیات جدیدتری می‌خواستیم و به همین دلیل تعویض کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه دوست دارد تیمش در مرحله بعدی جام حذفی با چه تیمی روبه‌رو شود، گفت: اتفاقات جالبی رخ داد در این مرحله و ذوب‌آهن و شهر خودرو حذف شدند. وقتی بازی حذفی است، هر اتفاقی رخ می‌دهد، اما من خوشحالم که توانستیم سومین بازی پیاپی را هم پشت با برد پشت سر بگذاریم، کلین‌شیت کنیم، اما باز هم ما کلی موقعیت از دست دادیم و نتوانستیم توپ‌های خود را گل کنیم.

استراماچونی درباره اینکه آیا استقلال به تیم مدنظر او رسیده است یا نه، گفت: این پیروزی یک قدم رو به جلو بود، اما هنوز خیلی کار داریم. این بازیکنان در دوران بازی‌شان با سه مدافع بازی نکرده بودند و این سیستمی است که برای هماهنگ شدن بیشتر، نیاز به زمان دارد.

وی درباره اینکه گری هوپر، مهاجم مدنظر استقلالی‌ها به یک تیم نیوزیلندی رفت و به جای او چه بازیکنی را در نظر دارند، اظهار داشت: جذب هوپر اصلاً در ذهن من نبود!

سرمربی تیم استقلال درباره اینکه آیا فتحی بدون هماهنگی با او با هوپر صحبت کرده است، گفت: ممکن است در فوتبال شما با ۱۰۰ نفر هم مذاکره کنید.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1311783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =