زمین گلف ترامپ دیگر میزبان نشست آتی گروه ۷ نیست

ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا برنامه‌هایش برای میزبانی نشست گروه هفت در زمین گلفش در فلوریدا را پس از آن لغو کرد که دموکرات‌ها و سایر قانونگذاران انتخاب این محل را سوءاستفاده از قدرت ریاست جمهوری دانستند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در یک سری توئیت اعلام کرد، برنامه‌هایش برای میزبانی نشست ۲۰۲۰ گروه هفت را که قرار بود در زمین گلفش در فلوریدا صورت گیرد، لغو کرده است.

 

روز پنجشنبه میک مولوینی، قائم مقام مدیر دفتر ویژه کاخ سفید اعلام کرد، زمین بازی گلف ملی دورال ترامپ در نزدیکی میامی از ۱۰ تا ۲۰ ژوئن ۲۰۲۰ میزبان نشست گروه هفت خواهد بود. اما ترامپ در توئیت‌هایش نوشت: ما جستجو برای یک محل دیگر برای برگزاری این نشست را آغاز می‌کنیم که شامل کمپ دیوید هم می‌شود.

مولوینی گفته بود، استفاده از این ملک میلیون‌ها دلار ارزان‌تر از سایر ساختمان‌ها یا املاک دیگر است و به صرفه‌جویی ۵۰ درصدی در هزینه‌ها منجر می‌شود.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین صحبت‌های دموکرات‌ها درباره تصمیمش در میزبانی این نشست در این زمین گلف را "خصومت غیرمنطقی و احمقانه" توصیف کرد.

رئیس جمهوری آمریکا در یک توئیت دیگر نوشت: فکر می‌کردم در حال انجام کارهای خوبی برای کشورمان هستم.

دموکرات‌ها گفته‌اند، آنها در حال بررسی و تحقیق درباره برنامه ترامپ برای میزبانی نشست گروه هفت در ملک خودش هستند. این تصمیم همچنین با انتقادهایی از سوی برخی از نمایندگان جمهوری خواه نیز همراه بوده است.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1312380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =