ساوجبلاغ بیشترین تسهیلات رونق تولید البرز را جذب کرد

ایرنا نوشت: فرماندار ساوجبلاغ می‌گوید: این شهرستان امسال با جذب هفت هزارو ۴۷۰ میلیارد ریال، بیشترین میزان تسهیلات رونق تولید و اشتغالزایی استان البرز را به خود اختصاص داده است.

ابوالقاسم پالیزگیر افزود:  تزریق این میزان تسهیلات به واحدهای تولیدی علاوه بر اشتغال جدید موجب تثبیت اشتغال برای هشت هزار و ۵۱۴ نفر شده است.

وی بیان داشت: امسال نیز اعتبار ویژه ای از  محل تبصره ۱۸ برای سرمایه‌گذاری، تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نوسازی و بازسازی طرح واحدهای تولیدی ساوجبلاغ پرداخت شد. 

در تبصره ۱۸ لایحه بودجه ۹۸ که بخشی از آن به اشتغالزایی اختصاص دارد به دولت اجازه داده می شود اعتبارات ردیف ۲۸-۵۵۰۰۰۰ جدول شماره (۹) این قانون، بخشی از اعتبارات مندرج در جدول تبصره (۱۴) این قانون را در قالب وجوه اداره شده، یارانه سود، کمک بلاعوض با منابع موضوع ماده (۵۲) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(۲) در چارچوب مصوبات هیأت امنا، ضوابط، مقررات و اساسنامه صندوق توسعه ملی و همچنین تسهیلات بانکی ترکیب و برای اجرای برنامه های ایجاد اشتغال مولد، تثبیت اشتغال موجود، اجرای سیاست های بازار کار و تکمیل اجرای برنامه های بند(الف) تبصره(۱۸) قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور هزینه نماید.

فرماندار ساجبلاغ گفت: با تزریق تسهیلات  از محل تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی در شهرستان ساوجبلاغ علاوه بر رونق تولید زمینه اشتعالزایی ۷۴۳ نفر ایجاد شده است .

شهرستان ۲۵۰ هزار نفری ساوجبلاغ یکی از قطب های تولیدی و صنعتی استان البرز است .

این شهرستان حدود یک هزار واحد تولیدی صنعتی فعال یا در دست ساخت دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1312398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =