نمایشگاه انفرادی رنگ و روغن "دیواره کان قسه ناکن" در گالری مهر بیجار برپا شد

با حمایت حوزه هنری شهرستان بیجار نمایشگاه انفرادی نقاشی رنگ و روغن آثار "میترا یاوری" هنرمند بیجاری با عنوان "دیواره کان قسه ناکن" از ۲۸ مهر لغایت ۴ آبان ماه در گالری مهر حوزه هنری بیجار واقع در جنب سینما آزادی برپا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، در نمایشگاه نقاشی میترا یاوری تعداد ۲۰ تابلوی نقاشی در ابعاد ۷۰×۱۰۰ با موضوع زن، در سبک اکسپرسیونیسم برگرفته از ایده های ذهنی خود هنرمند، خلق و در معرض نمایش عموم قرارداده شده است.

این نمایشگاه از ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه ۲۸ مهرماه افتتاح و در مدت برگزاری هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۹ آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

میترا یاوری فارغ التحصیل کارشناسی رشته ادبیات می باشد که نقاشی را نزد اساتید توانمند و به صورت تجربی فرا گرفت.

برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در شهرستان بیجار، برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در زنجان و عضویت در انجمن هنرهای تجسمی زنجان  بخشی از سوابق هنری این هنرمند محسوب می گردد.

وی که دارای مدرک ممتار خوشنویسی نیز می باشد هم اکنون به عنوان مدرس نقاشی و خط در آموزشگاه ها و کانون های زنجان مشغول به فعالیت می باشد.

یاوری حدود ۴ سال است به عنوان روزنامه نگار و گزارش گر در روزنامه های مردم نو و صدای زنجان در قسمت فرهنگی و هنری فعالیت می نماید و عضو انجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران بیجار نیز می باشد.

این هنرمند نقاش در زمینه نویسندگی داستان نیز فعالیت می نمایند و  تاکنون  چند داستان کوتاه را نیز  به صورت هفته گی در روزنامه ها منتشر نموده و در صدد چاپ مجموعه داستان های خود در قالب کتاب می باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1312456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =