نقش موثر نیروهای شهرداری تهران در نظافت کربلا در ایام اربعین

معاون شهردار کربلا بر نقش موثر نیروهای شهرداری تهران در رفت و روب و نظافت شهر کربلا به ویژه اطراف حرمین شریفین همزمان با برگزاری مراسم اربعین تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین سید محمد انور با اشاره به حضور هرساله شهرداری تهران در شهر کربلا همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی اربعین گفت: البته این حضور تنها به شهر کربلا محدود نمی شود و نیروهای شهرداری تهران در شهرهای نجف، کوفه و حدفاصل نجف تا کربلا به زائران خدمات رسانی می کنند. 
وی با بیان اینکه تمامی این اقدامات با همکاری و تعامل مستقیم شهرداری تهران و کربلا صورت می گیرد، ادامه داد: در سال های گذشته ارتباط بسیار خوبی میان طرف ایرانی و عراقی شکل گرفت و این روند هر سال تداوم پیدا کرد. 
انور با بیان اینکه با توجه به حجم بالای جمعیت حاضر در شهر کربلا همزمان با مراسم اربعین، خدمات رسانی بسیار دشوار می شود، گفت: حضور نیروهای شهرداری تهران به همراه تجهیزات، امکان نظافت شهر آن هم در شرایطی که جمعیت چندین برابر حالت معمول می شود، را فراهم می سازد. 
معاون شهردار کربلا با تاکید بر تقسیم بندی وظایف عنوان کرد: نیروهای شهرداری مسئولیت نظافت اطراف حرم را برعهده داشتند و زباله های جمع آوری شده با ماشین های شهرداری کربلا به محل دپو منتقل می شد. 
انور در پایان ضمن تقدیر از نیروهای شهرداری تهران برای نظافت کربلا تصریح کرد: یکی از ویژگی های مهم تیم شهرداری تهران این است که با پایان روز اربعین، خدمات رسانی این نیروها تمام نمی شود و این نیروها تا پاکسازی کامل بخش های که مسئولیت نظافت آن را برعهده داشتند، به فعالیت خود ادامه می دهند.

۲۳۵۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1312595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =