توئیت ظریف پس از بازدید از دستاوردهای کارآفرینان جوان

وزیر امور خارجه کشورمان پس از بازدید از دستاوردهای کارآفرینان نوآور و جوان توئیتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ظریف در توئیترش نوشت:

۲۵۰۰ کارآفرین جوان، یک ساختمان قدیمی در تهران را به یک کارخانه نوآوری تبدیل کرده‌اند تا فن‌آوری‌های بسیار پیشرفته -بازی‌سازی، نانودارو، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا- را توسعه دهند. تروریسم اقتصادی دونالد ترامپ تصمیم دارد مانع آن‌ها و ایده‌های آن‌ها شود ولی آن‌ها در پی‌گیری رویاهای خود خستگی‌ناپذیرند."

لازم به ذکر است که وزیر امور خارجه از از بخش‌های مختلف کارخانه نوآوری آزادی بازدید کرد.

این کارخانه یکی از بزرگترین مراکز فعالیت استارت‌آپ‌ها در خاورمیانه است.

این مکان به منظور سهولت دسترسی تیم‌های کارآفرین به زیرساخت‌ها و همه امکانات مورد نیاز آن‌ها و هم‌افزایی فعالیت‌های استارتاپ‌ها برپا شده است تا در فضایی پویا به نوآوری و خلاقیت بپردازند. (اینجا)

311310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1312973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارن IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    0 0
    خیلی عالی ..لیکن خروجی (پیامد) ( OUTCOME) این مرکز خیلی مهم است ..اینکه طی چند سال آتی من ایرانی از دستائردهای این مرکز به خود ببالم ، صرف راه اندازی چنین مراکزی خوب است لیکن مهمتر از آن این است که منجر به نتیجه شود ..تا تروریسم اقتصادی آمریکا و دوستان حقیرش در منطقه را به بن بست برسونه ..انشاء ا... ما منتظر نتایج می مانیم ..آقای ستاری معاون محترم ریاست جمهوری در امور نخبگان ضمن تشکر ، چیزی که مهمتر از احداث چنین مراکزی است آنست که استارت آپ های ایرانی محصولات تکنولوژیکی که در عرصه رقابت جهانی حری برای گفتن داشته باشند و صرفه اقتصادی داشته باشد و موجب سرمایه گذاری شود و تولید ناخالص داخلی ایران (حجم اقتصاد ایران) را رشد و ارتقاء بخشد ..آن هم مستلزم خط مشی گذاری ، پراکتیس های مدیریت (مدیریت منابع ) و.. میباشد ..انشاء ا.. حاصل گردد..با تشکر