توزیع آگهی های دولتی در بین نشریات ساماندهی می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان، گفت: ساماندهی توزیع آگهی های دولتی در بین نشریات از مهمترین اولویت های این اداره کل است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، احمد حسین فتایی گفت: ابتدا لازم می دانم از حمایت های مجموعه استانداری لرستان، همکاری دستگاه های اجرایی و همراهی اصحاب رسانه در خصوص برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان که خوشبختانه با استقبال عمومی گسترده ای روبرو شد، تقدیر و تشکر نمایم.

وی ضمن تسلیت مجدد اربعین حسینی افزود: در این ایام لرستان میزبان خیل عظیم عزاداران سرور و سالار شهیدان بود و مواکب ما در استان به خوبی از دوستداران و رهروان کربلا پذیرایی کردند.

ساماندهی توزیع آگهی در بین نشریات

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس اظهار داشت: ساماندهی توزیع آگهی در بین نشریات از مهمترین اولویت های ما در این اداره کل است و در این راستا مکاتبات لازم را با دستگاه های اجرایی انجام داده ایم و همچنین قرار است در آینده نزدیک در جلسه ای با حضور ریاست کل دادگستری و مدیر کل ثبت اسناد، موضوع ساماندهی آگهی های این دستگاه ها نیز مورد بررسی قرار گیرد.

فتایی سپس با اشاره به درخواست اصحاب رسانه استان مبنی بر اختصاص تجهیزات تخصصی به خبرنگاران، گفت: در این زمینه نیز مکاتبات لازم را با اداره کل املاک تملیکی استان صورت داده ایم و امیدواریم با همکاری این اداره کل زمینه واگذاری تجهیزات تخصصی به خبرنگاران استان با قیمت مناسب فراهم گردد.

برگزاری دوره های تخصصی خبرنگاری و روزنامه نگاری

وی در پایان به موضوع برگزاری دوره های تخصصی خبرنگاری و روزنامه نگاری در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در استان، از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواسته ایم که لرستان میزبان دوره های تخصصی خبرنگاری و روزنامه نگاری از سطح یک تا چهار باشد تا اصحاب رسانه ی استان بهره برداری لازم را از این دوره ها که معمولا در تهران برگزار میشود، داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1313027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =