وزارت اطلاعات یک اَبَرمحموله قاچاق با ارز دولتی را کشف کرد

فارس نوشت: نایب‌رئیس اصل ۹۰ مجلس گفت:‌۱۴ هزار تن برنج و محموله دارو به ارزش ۱۹ میلیارد تومان که با ارز دولتی به کشور وارد شده بود، به صورت قاچاق معکوس در حال انتقال به پاکستان بود که توسط سربازان گمنام امام زمان کشف شد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک محموله ۱۴ هزار تنی برنج و همچنین محموله دارو به ارزش ۱۹ میلیارد تومان که با ارز دولتی به کشور وارد شده بود در حال قاچاق معکوس به کشور پاکستان بود که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف شد.

وی افزود: علاوه بر این تعداد زیادی دام از کشور پاکستان در حال انتقال به کشور بود که بدون انجام تشریفات گمرکی این انتقال انجام می‌شد که این محموله نیز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف شده است.

نایب رئیس اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ علاوه بر این یکی از خودروسازان اقدام به واردات کامل موتور هایما می‌کرده و آن را تحت عنوان قطعه به گمرک اظهار می‌کرده است. علاوه بر این فردی از گمرکات استان سیستان و بلوچستان اقدام به واردات بنز، سانتافه و خودروهایی از این قبیل می‌کرده و آن را به عنوان لوازم خانگی اظهار به گمرک می‌کرده است.

خجسته خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر این فردی اقدام به قاچاق لوازم کریستال و بلور به کشور می‌کرده و به گمرک آن را شیشه خرده اظهار می‌کرده است که همه این موارد توسط سربازان گمنام امام زمان کشف و ضبط شده است و پرونده‌های مربوط به این محموله‌های قاچاق در کمیسیون اصل ۹۰ در حال بررسی و تعیین تکلیف است.

۲۳۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1313339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =