یک سوم از مردم البرز در سکونتگاه های غیر رسمی شرکت می کنند

ایرنا نوشت: استان البرز دارای حدود سه میلیون نفر جمعیت است که یک سوم جمعیت آن در سکونتگاه‌های غیر رسمی ساکن هستند.

عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در نشست توجیهی کمیسیون ماده ۱۰۰ استان البرز با بیان اینکه اعضای این کمیسیون مسئولیت خطیر و دشوار قضاوت را بر عهده دارند، افزود: شهرداری ها برای جلوگیری از تخلفات در ساخت و ساز ها باید پلیس ساختمان خود را فعال تر کنند و فرمانداری ها نیز بر این امر نظارت کافی داشته باشند.

استاندار البرز اظهار داشت: نشست های اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ نباید پشت درهای بسته برگزار شود.

شهبازی گفت: گاهی ممکن است از اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰  خواسته شود که چشم خود را بر روی تخلفات ببندند تا از قبل آن مزایایی نصیب دیگران شود ولی این کار غیراخلاقی و غیر قانونی است نباید بر تخلفات لباس قانونی بپوشانیم.
وی تاکید کرد: نشست های کمیسیون ماده ۱۰۰ باید با حضور مالکان  و به صورت شفاف برگزار شود.

استاندار البرز افزود: ما به‌ عنوان کارگزاران نظام و خدمتگزاران مردم برای انجام مسئولیت‌های خود شبانه روزی در حال فعالیت هستیم بنابراین خارج از حقوق خود نباید انتظارات مضاعف و هزینه بری داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه با آموزش به وحدت رویه می رسیم، خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ استان باید آموزش ببینند چراکه بسیاری از تصمیم گیری های غلط به دلیل عدم آگاهی صورت می گیرد.
وی گفت: نظارت جدی بر روند برگزاری کمیسیون ماده ۱۰۰ در شهرهای استان دارم و امید است همکاران و نمایندگان من در این کمیسیون راه تخلف را ببندند.
استان البرز دارای حدود سه میلیون نفر جمعیت است که یک سوم جمعیت آن در سکونتگاه‌های غیر رسمی ساکن هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1313780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =