رئیس سازمان پدافند غیرعامل: هیچ مشکل نظامی و بحران امنیتی نداریم /تمام طرح‌های دشمن را شکست دادیم

ایسنا نوشت: رئیس سازمان پدافند غیر عامل جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه تمام اظهارات آمریکا در مرحله اخیر دروغ است، گفت:تمام طرح های دشمن را شکست دادیم.

سردار غلامرضا جلالی،رئیس سازمان پدافند غیر عامل جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با پایگاه خبری العهد گفت: زیر ساخت های قوی برای مقابله با حملات سایبری داریم و تمام اظهارات آمریکا در مرحله اخیر دروغ و ادعای توخالی است.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با جایگاه ایران در مقابله با تهدیدات در زمینه پدافند غیر عامل گفت: جمهوری اسلامی ایران با تهدیدات مختلفی در منطقه مواجه است که پدافند غیر عامل باید با آن مقابله کند و در زمینه های مختلف مقابله مستقیم با آمریکا داریم و این زمینه ها نظامی ، امنیتی ، سایبری و اقتصادی هستند، بنابراین دشمن تلاش می کند در این زمینه ها هرکاری که از دستش بر می آید را انجام دهد

وی افزود: اگر بخواهیم جایگاه ایران در مقابله با این تهدیدات را ببینیم با میزان تاثیر آنها را بررسی کنیم؛ آیا ما اکنون با مشکل نظامی مواجهیم؟خیر. آیا ما اکنون بحران امنیتی داریم؟خیر. آیا ما در زمینه سایبری با مشکل مواجهیم؟خیر. در زمینه اقتصادی نیز از نقطه تعادل عبور کردیم و به نقطه ایجاد فرصتهای  اقتصادی رسیدیم.

سردار جلالی در ادامه گفت: در زمینه سیاسی نیز ما شاهد شکاف داخلی نیستیم بلکه این تهدیدات وحدت ملی و همبستگی داخلی به خصوص در رابطه با مقاومت و دفاع از کشور را بیشتر کرد.

وی در پایان گفت:تمام این تحولات نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران توانست طرح های دشمن را شکست دهد.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1313888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =