برد جمهوری قرقیز برابر ترکمنستان در دیداری پربرخورد

در ادامه مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا، دیدار پربرخورد تیم‌های ترکمنستان و جمهوری قرقیز با برتری تیم جمهوری قرقیز به پایان رسید تا این تیم نیز جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، دیدار تماشایی و پر برخورد ترکمنستان و قرقیزستان از مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در ارومیه به سود تیم جمهوری قرقیز به پایان رسید.

در این مسابقه تیم جمهوری قرقیز ۳ بر ۲ ترکمنستان را شکست داد.

آرستانبک تورسونوف در دقایق ۲۸ و ۳۹ و یولداشبای سالیمبائف در دقیقه ۳۷ برای جمهوری قرقیز و قوربانگلدی ساهدوف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی دوم و آناگولیف در دقیقه ۲۲ برای ترکمنستان گلزنی کردند ضمن اینکه مکست علیموف، شاخرخ ماخمادینوف و شوخرات آبیتوف از جمهوری قرقیز و آلبردی مردوف، عوضبای محمتمیرادوف و بردیمیرات ساپاردوردیف از ترکمنستان از داور بحرینی مسابقه ادریس اسامه سعید کارت زرد دریافت کردند.

بازی سختی برابر ترکمنستان داشتیم

نورژان جتیبایف سرمربی تیم جمهوری قرقیز دیدار با ترکمنستان یک دیدار سخت و نفس‌گیر توصیف و خاطر نشان کرد: بازی به سختی برای ما پیش رفت و در دقایقی با پایان خطاهای قانونی، استرس زیادی به تیم وارد شد با این حال خوشحالم که توانستیم پیروز این دیدار شویم.
سرمربی تیم جمهوری قرقیز گفت:  با توجه به مصدومیت ۳ یا ۴ بازیکن  تیم و عملکردی که در این مرحله به نمایش گذاشتیم، احتمال تغییرات برای مرحله نهایی خواهیم داشت با این حال کسب نتیجه پیروزی در برابر ترکمنستان و بازگرداندن نتیجه بازی بسیار خوب و خوشحال کننده بود.

تنبیه شدیم

روبرت گردوویچ سرمربی ترکمنستان هم با تبریک برد تیم جمهوری قرقیز گفت: اگر نتوانی از موقعیت‌های خود استفاده کنی تنبیه می‌شوی و ما نیز بعد از اینکه ۲ بر صفر از حریف خود پیش افتادیم با از دست دادن موقعیت‌ها در پایان شکست خوردیم.
وی افزود: اعتقاد دارم در یک صحنه داور اشتباه کرد و شاید اگر این اشتباه رخ نمی داد ما می توانستیم برد قاطعانه‌ای کسب کنیم.
وی ادامه داد:  مسلما برای مرحله نهایی باید با تیم‌های قدرتمندی چون ایران و ژاپن چند بازی دوستانه انجام دهیم تا با شرایط بهتری وارد مسابقات شویم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1313950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =