تشکیل ۶۹۶ پرونده قاچاق کالا در استان البرز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از تشکیل ۶۹۶ پرونده قاچاق کالا در استان البرز خبرداد

علی اکبر مختاری در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری حدود شش هزارو ۱۴۵ پروند کالا و خدمات در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد که تخلفات در خصوص گران فروشی، کم فروشی، تقلب و عدم درج قیمت بوده است که بیشترین پرونده ها از صنف های سوپرمارکت، پوشاک، خواربار فروشی، سوپر میوه و آرایشگاه های زنانه بوده است.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان ۹۲۶ پرونده در شش ماهه نخست سال ۹۸ تشکیل شده که بیشترین شکایت بدلیل عدم رعایت بهداشت محیط و تاسیس موسسات درمانی بدون داشتن مدارک مورد نیاز بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز  با بیان اینکه در راستای حمایت از کالای ایرانی و تولید کنندگان داخلی با برنامه ریزی های دقیق تری در راستای مبارزه با کالای قاچاق فعالیت میکنیم، تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال، ۶۹۶ پرونده در این راستا در تعزیرات استان البرز تشکیل شده است.

مختاری با بیان اینکه تلاش شده پرونده ها با روند سریعتری در تعزیرات انجام شود، بیان کرد:  در تعزیرات حکومتی استان البرز برای  بررسی پرونده های کالا و خدمات ۱۴ روز ، بهداشت و درمان ۱۶ روز و قاچاق ۱۳ روز زمان لازم است.

وی به اجرای طرح نظارت بر مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: در این بازدید ها ۴ تخلف از بیمارستان ها شناسایی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز خاطر نشان کرد: همچنین در بازدید از فروشگاه های  زنجیره ای استان ۱۱ پرونده برای متخلفین در تعزیرات استان تشکیل شد.

مختاری بیان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از تعزیرات حکومتی استان به خزانه دولت واریز شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =