اعطای ۲۱۰۰ مورد وام قرض‌الحسنه به نیازمندان چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال جاری

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان چهارمحال و بختیاری گفت: در شش ماهه نخست امسال ۱۰ میلیارد و ۹۳۱ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه از محل صندوق امداد ولایت به ۲۱۸۹ مددجوی این نهاد اعطا شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، شهباز امینی با اشاره به شعار صندوق امداد ولایت مبنی بر اینکه «بهره جای دیگرست» بیان کرد: در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت سعی می‌شود تمامی منابع موجود و سپرده‌های جذب شده از خیران و عموم مردم به پرداخت تسهیلات اختصاص یابد.

وی بابیان اینکه پرداخت وام قرض‌الحسنه از اولویت‌های این صندوق است ادامه داد: صندوق امداد ولایت هیچ بهره‌ای برای پرداخت تسهیلات دریافت نمی‌کند، همچنین تمامی خدمات بانکی به سپرده‌گذاران این صندوق ارائه می‌شود.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان بابیان اینکه تأمین مسکن ایمن و مقاوم از رویکردهای این نهاد است اضافه کرد: ۱۲۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یک میلیارد و ۴۸ میلیون تومان وام مسکن دریافت کرده‌اند.

امینی با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان از رویکردهای کمیته امداد است خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان وام اشتغال‌زایی و خودکفایی به مددجویان ارائه شده است.

وی بابیان اینکه هدف از پرداخت تسهیلات توانمندسازی و رفع نیاز متقاضیان است اضافه کرد: بیش از ۶ میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی به ۱۷۸۸ نیازمند اعطا شده است.  

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان تصریح کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای ایجاد زمینه اعطای وام به نیازمندان وجوه نقدی خود را به شماره کارت‌بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۳۱۹۹۵۰۰ نزد صندوق امداد ولایت و یا شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ نزد بانک ملی با شناسه واریز ۹۰۰۵۴۰۴ واریز کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =