کلاهبرداری از شهروندان اصفهانی به بهانه فروش بلیط چارتری هواپیما!

فردی که با درج آگهی فروش ویژه بلیط چارتری هواپیما در سایت دیوار از شهروندان اصفهانی کلاهبرداری می کرد توسط پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزرش خبرآنلاین استان اصفهان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در سایت دیوار مبلغ ۱۰ میلیون ریال بابت فروش بلیط چارتری هواپیما از وی کلاهبرداری کرده است بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی با مشاهده آگهی فروش بلیط چارتری هواپیما به مقصد مشهد مقدس با تخفیف ویژه به مناسبت شهادت امام رضا (ع) روبرو شده و جهت خرید وجه آن را بحساب شخص مربوطه واریز کرده است در حالی که هیچ بلیطی دریافت نکرده و فروشنده نیز پاسخگوی تماس وی نبوده است.

سرهنگ مرتضوی افزود: با بررسی های فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ مرتضوی در پایان توصیه کرد: شهروندان برای خرید بلیت به دفاتر هواپیمایی مراجعه کنند و از خرید بلیت از سایت های واسطه گر و شبکه های اجتماعی خودداری کنند، همچنین برخی تبلیغات که در فضای مجازی با عناوین بلیط لحظه آخری، چارتری، تخفیف دار و... منتشر می‌شود، به‌منظور کلاهبرداری از افراد است و تهیه بلیط صرفا توسط شرکت‌های هواپیمایی و نمایندگان فروش این شرکت‌ها انجام شود.

وی از شهروندان در خواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی با ما در میان بگذارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =