تاریخ سازی وحید هاشمیان در بوندس لیگا

سایت بوندسلیگا گل وحید هاشمیان،مهاجم سابق تیم ملی ایران و باشگاه های بوخوم و بایرن مونیخ را به عنوان یکی از برترین گل‌های کسانی که شماره 16 را در این لیگ بر تن کرده اند انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سایت بوندسلیگا از حدود هفت ماه پیش اقدام به معرفی 10 گل برتر بازیکنان با شماره پیراهن‌های مختلف کرده است. در جدیدترین انتخابی که بوندس لیگا به سراغ آن رفته، 10 گل برتر بازیکنانی که با شماره 16 موفق به گلزنی شده اند معرفی شده اند. نکته جالب در بین 10 گل شماره شانزده های بوندس لیگا، انتخاب گل وحید هاشمیان به مونیخ 1869 با پیراهن بوخوم است که در فصل 2003-2004 به ثمر رسیده است. این گل رتبه اول را بین 10 گل برتر شماره 16ها به خود اختصاص داده است.
سایت بوندس لیگا در این خصوص نوشته است: شماره 16، شماره معروفی در فوتبال نیست، اما شماره بازیکنانی بوده که گل‌های بسیار زیبایی به ثمر رساندند. کدام ستاره‌های فوتبال با شماره 16 به ذهنتان می‌آید؟ کارشناسان ما، گل یاکوب بلاژیکوفسکی، کسی که یکی از بهترین گل‌های بیرون پای تاریخ بوندسلیگا را به ثمر رسانده، گل نمایشی انفرادی دیلورسون و گل زیبای قیچی‌برگردان هاشمیان را انتخاب کردند.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
    1 0
    یکی از بهترین گل های که با شماره 16 زده شده!! واقعا تاریخ‌سازی کرد! تاریخ باید به احترامش کلاه از سر برداره
  • NL ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    1 0
    شما مقایسه کنید وحید هاشمیان عزیز را با بدترین خرید تاریخ بایرن و با پیچ و مهره وصل شده به نیمکت شالکه صفر چهار را .