انصاری فرد خطاب به سرمربی پرسپولیس:معرفت شما را جبران می‌کنیم

سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: مدیر عامل، سرمربی و مدیر تیم پرسپولیس در نشست امروز خود در باره مسایل مختلف مربوط به تیم با یکدیگر گفت‌وگو داشتند و باشگاه از صبوری سرمربی و همکارانش و کلیه اعضای تیم در این ارتباط تقدیر و تشکر کرد.

بنا بر اعلام حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه، در جلسه امروز (یکشنبه)  محمدحسن انصاری فرد با گابریل کالدرون و افشین پیروانی، درباره مسائل مالی مربوط به تیم نیز گفت‌وگو شد. در این نشست مدیر تیم و سرمربی از مدیرعامل درباره وضعیت و زمان پرداخت دستمزدهای بازیکنان سؤال کردند. در این ارتباط از سوی باشگاه مطالبی در باره برنامه‌های در دست اقدام تشریح و زمانبندی تقریبی برای پرداخت‌ها اعلام شد.

محمدحسن انصاری‌فرد همچنین خطاب به کالدرون گفت: شما هر بار که با هم جلسه داشتیم درباره مسائل مالی بازیکنان سؤال و پیگیری کردید و درباره خودتان حرفی نزدید. این مسئله واقعاً جای تقدیر دارد و بسیار ارزشمند است. انصاری‌فرد به کالدرون گفت: همان‌طور که گفتید دریافتی بازیکنان بین 10 تا 12 درصد بوده است در حالی که برخی بابت فصل قبل هم مطالباتی دارند. من از طرف باشگاه، بسیار ممنونم. از تعامل و صبوری شما، همکاران‌تان و دیگر اعضای تیم از جمله بازیکنان تشکر می‌کنم و باز تأکید می‌کنم که بسیار ارزشمند و قابل تحسین است که شما کمترین دریافتی را داشتید، ولی در این باره با ما حرفی نزدید و فقط درباره وضعیت اعضای تیم می‌پرسید. مطمئن باشید معرفت شما، کادر فنی و بازیکنان و همه اعضای تیم را با جبران جواب می‌دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین به سرمربی این تیم خاطر نشان کرد: مطمئن باشید، هواداران پرسپولیس هم این مسائل را می‌بینند و واکنش‌های متناسب و قدرشناسانه نسبت به تیم خودشان و عوامل آن دارند. این بسیار مهم و تأثیرگذار است که شما و بازیکنان با وجود این مشکلات مالی تمام تمرکز و تلاش خود را روی نتیجه گرفتن و تأمین خواسته هواداران گذاشته‌اید. به باشگاه هم این فرصت را داده‌اید تا برای حل چالش مالی چاره‌اندیشی مؤثر داشته باشد. این یک واقعیت است که با توجه به شرایط موجود و کنونی نیاز داریم سطح درآمد باشگاه را به شکل قابل توجهی بالا ببریم تا از عهده هزینه‌ها و بدهی‌ها بر بیاییم و ان‌شاءالله بسیار امیدواریم که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اتفاقات خوبی از نظر افزایش درآمدها رخ دهد.

انصاری‌فرد همچنین گفت: ما مذاکرات خوبی داشته‌ایم که در هیئت مدیره هم بررسی شده و به توافق رسمی نزدیک است. ان‌شاءالله چالش‌های مالی باشگاه هم با همکاری همه حامیان مالی مرتفع خواهد شد.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =