گلایه کالدرون از وضعیت مالی پرسپولیس و توضیح درباره شادی گل ترابی و علیپور

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد. از وضعیت مالی تیم تا شادی گل مهدی ترابی و علی علیپور.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش و در جمع خبرنگاران صحبت های خودش را اینطور شروع کرد: 

بعد از بازی دوستانه‌ای که داشتیم روز گذشته استراحت کردیم، بازیکنانی که مقابل شاهین بازی کردند بازی دوستانه برگزار کردند و در این یکی دو روز استراحت خوبی کردیم چون بعد از فیفا دی استراحت خوبی نداشتیم. شرایط تیم در حال حاضر خوب است چون 5 گل در بازی گذشته به ثمر رساندیم. ما هر هفته یک جلسه با مدیر باشگاه داریم و این جلسات روتین و معمولی است. هر تصمیم جدی و مهمی هم در آن گرفته شود باشگاه اعلام خواهد کرد. 

کالدرون درباره وضعیت علیپور هم گفت: از اینکه علیپور روحیه‌اش را بدست ‌آورده خوشحالم.  او کسی بود که بیش از همه بازیکنان دوست داشت گل بزند. همیشه گفته‌ام همه تیم باید کمک کنند تا مهاجمان گل بزنند. ما در بازی با شاهین خوب بازی کردیم و موقعیت‌ داشتیم و گل هم زدیم. فلسفه فوتبال من همین است که دیدید. 

کالدرون درباره شادی های بعد از گل ترابی و علیپور هم اینطور واکنش نشان داد: من نمی‌توانم فارسی بخوانم و نمی‌دانم او چه کاری انجام داده. بازیکنان هر کاری دوست دارند می‌توانند انجام دهند. علیپور هم در بازی گذشته زیر پیراهنش پیامی داشت. اینها نظر خودشان است، اگر پیام بدی باشد باشگاه به آنها هشدار می‌دهد و اگر خوب باشد که ما هم استقبال می‌کنیم. برای من مهم این است که بازیکنان گل بزنند و هر پیامی دوست دارند می‌توانند زیر پیراهنشان بنویسند. 

سرمربی پرسپولیس در بخشی از صحبت هایش از وضعیت مالی باشگاه نیز گلایه کرد و گفت: من اول از مدیر باشگاه خواستم مطالبات سال گذشته بازیکنان را  پرداخت کند. چهار ماه است طلب من و دستیارانم پرداخت نشده و در این مدت از جیب خودم هزینه‌هایی کردم که هنوز آنها را هم دریافت نکردم از باشگاه خواسته‌ام تا دسامبر مشکلات ما را حل کند. 

کالدرون در خصوص نیاز پرسپولیس به یک مهاجم خارجی هم اینطور گفت: من اول از مدیر باشگاه خواستم مطالبات سال گذشته بازیکنان را  پرداخت کند. چهار ماه است طلب من و دستیارانم پرداخت نشده و در این مدت از جیب خودم هزینه‌هایی کردم که هنوز آنها را هم دریافت نکردم از باشگاه خواسته‌ام تا دسامبر مشکلات ما را حل کند. 

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1315000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =