توقیف «خانه پدری» در هاله‌ای از ابهام/ اظهار بی‌اطلاعی پخش‌کننده فیلم و سخنگوی شورای صنفی نمایش

ایلنا نوشت: پس از انتشار خبری درباره توقیف فیلم «خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری به دستور مستقیم دادستانی، پخش کننده فیلم و سخنگوی شورای صنفی نمایش از این توقیف اظهار بی‌اطلاعی کردند.

ساعتی پیش خبری در چند رسانه رسمی مبنی بر توقیف فیلم «خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری و به دستور مستقیم دادستانی منتشر شد. اکران این فیلم که در دی ۱۳۹۳ آغاز شده بود به دلیل وجود یک صحنه خشن با مشکلاتی روبرو و در روز اول اکران عمومی از پرده پایین کشیده شد. «خانه پدری» دوباره با اصلاحاتی جزئی و با رده‌بندی سنی بالای ۱۵ سال در تاریخ اول آبان ۱۳۹۸ دوباره در سینماها اکران شد تا اینکه امروز خبری مبنی بر توقیف مجدد آن به گوش رسید. این در حالی است که پخش کننده فیلم و سخنگوی شورای صنفی نمایش از این توقیف این فیلم اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند.

علی سرتیپی، پخش کننده فیلم درباره توقیف «خانه پدری» گفت: «تا این لحظه، هیچ حکم و اطلاعی از سوی قوه قضاییه و یا سازمان سینمایی و شورای صنفی پخش به ما درباره توقیف خانه پدری ابلاغ نشده است و آنچه ما می‌دانیم همانی است که در برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها منتشر شده است.»

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش هم با اشاره به اینکه پیگیر صحت این خبر است، گفت: «چنین امری به شورا اعلام نشده است. در تماسی که با محسن امیریوسفی (رییس شورای صنفی نمایش) داشتم، ایشان نیز از این خبر اظهار بی‌اطلاعی کرد.»

۲۴۱۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1315022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =