جزییات تکمیل ظرفیت پذیرش ترم دوم دانشگاه‌ها در مقاطع مختلف اعلام شد

ایسنا نوشت: امکان انتخاب رشته و ورود به دانشگاه‌ها در آزمون‌های کارشناسی ارشد، آزمون کاردانی به کارشناسی، آزمون فنی و حرفه‌ای، جامع علمی-کاربردی و آزمون سراسری برای سال ۹۸ فراهم شد.

امکان انتخاب رشته و ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آزمون‌های کارشناسی ارشد، آزمون کاردانی به کارشناسی، آزمون فنی و حرفه ای، جامع علمی- کاربردی و آزمون سراسری(فقط برای رشته محل‌های صرفاً براساس سوابق تحصیلی) برای سال تحصیلی ۹۸ و ۹۹ فراهم شد.

براساس مصوبات بیست و یکمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو و دوازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی در مورخ اول آبان ماه جاری، تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو فقط در آزمون‌های زیر و برای پذیرش بهمن ماه براساس برنامه زمانی هماهنگ شامل زمان ثبت‌نام، انتخاب رشته، اعلام نتیجه و زمان ثبت‌نام پذیرفته شدگان در هر آزمون صورت پذیرد.

آزمون استخدامی آتشنشانی در قزوین
براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، برنامه زمانی ثبت‌نام یا انتخاب رشته و نحوه پذیرش این تکمیل ظرفیت‌ها در هریک از آزمون‌های کارشناسی ارشد، آزمون کاردانی به کارشناسی، آزمون فنی و حرفه ای، جامع علمی-کاربردی و آزمون سراسری پس از هماهنگی با زیرنظام های آموزشی از جمله دانشگاه آزاد از طریق سایت این سازمان اعلام خواهد شد.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1315101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =