آغاز فعالیت کمیته های هیات ورزشهای دانشگاهی لرستان / معرفی روسای کمیته ها

نشست هم اندیشی و معرفی احکام مسئولین کمیته های هیات ورزش های دانشگاهی استان لرستان در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دبیر اجرایی این هیات در این زمینه به خبرآنلاین گفت: هیات ورزشهای دانشگاهی استان لرستان با نظارت وزارت علوم و تحقیقات و وزارت ورزش و جوانان فعالیت خود را در حوزه دانشگاهی آغاز نموده است .

محمدرضا سپهوند گفت: هیات ورزشهای دانشگاهی با همه مراکز دانشگاهی در سطح استان و در همه رشته های ورزشی ارتباط خواهد داشت .

وی،  برگزاری کلاسهای داوری، مربیگری،سمینارهای آموزشی و ورزشی و حضور در مسابقات را جزیی از شرح وظایف هیات ورزشهای دانشگاهی اعلام نمود و بیان کرد: در این نشست مسئولین کمیته های کشتی، شنا،بسکتبال،والیبال،پرورش اندام ،پاور لیفتینگ استان را معرفی و احکام آنها را تحویل مسئولین نمودیم.

دبیر هیات ورزشهای دانشگاهی استان همچنین از انتصاب سید نوراله سیف از پیشکسوتان ورزش استان که خود رییس انجمن پیشکسوتان ورزش استان است بسمت رییس کمیته پیشکسوتان و عضو هیات رییسه هیات ورزش دانشگاهی استان خبر داد و اعلام کرد: احکام کمیته های مختلف هیات توسط ایشان تحویل مسئولین مربوطه گردید و مسئولین ما بقی رشته های ورزشی نیز به مرور معرفی خواهند شد.

محمدرضا سپهوند در رابطه با چگونگی برگزاری مجمع هیات اضافه کرد: مجمع هیات در آذرماه یا اواخر آبان ماه باحضور نماینده فدراسیون و معرفی نمایندگان 5 مرکز دانشگاهی استان و کمیته اجرایی هیات با نظارت اداره کل ورزش در خرم آباد برگزار خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: سرپرست فعلی هیات  تا تعیین رییس ،  آقای موسوی از دانشگاه آزاد بروجرد است و بنده بعنوان دبیر اجرایی هیات در خدمت عزیزان هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1315575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =