مدیران لرستان بدنبال بهانه برای کار نکردن هستند

عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: برخی از مدیران لرستان بدنبال بهانه برای کار نکردن هستند .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محسن غیاثوند در پنجاه و ششمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی خرم آباد به خبرآنلاین گفت: در استان لرستان به اندازه کافی چالش برای عدم حضور سرمایه گذار وجود دارد .

وی افزود : چندین دوره دبیر و رییس کانون سنگ ایران بودم و در حوزه سرمایه گذاری فعالیتهای زیادی انجام دادم و به کلیه مسائل لرستان نیز تسلط کامل دارم باید گفت در حال حاضر لرستان بدترین وضعیت تاریخ خود را می گذراند.

لرستان مدیرانی از جنس غلامرضا مصدق نیاز دارد

عضو اتاق بازرگانی خرم آباد با بیان اینکه لرستان به مدیرانی از جنس غلامرضا مصدق نیاز دارد اظهار داشت: از بهترین مدیران استان و بهترین دوره صتعت و معدن و حوزه تولیدی استان دوره مدیریت غلامرضا مصدق رییس سازمان صنعت و معدن لرستان بود بدلیل عملکرد درخشان وی ،  بزرگترین مراسم تودیع استان برای وی گرفته شد .

غیاثوند ادامه داد : مصدق به هر دلیلی بدنبال بهانه برای کار کردن و خدمتگزاری به مردم بود بیشترین نقدینگی،بیشترین سرمایه در گردش و بیشترین تسهیلات و بیشترین رضایتمندی مربوط به دوره کاری ایشان بود چرا که بدون هیچ حب و بغضی در استان  فضا را بسمت ارائه خدمت و جذب سرمایه گذاری برد و موفق ترین مدیر صنعتی لرستان بود.

برخی مدیران در لرستان عامل عدم توسعه استان هستند

وی ادامه داد: برخی مدیران در لرستان عامل عدم توسعه استان هستند و قطعاً با روند فعلی لرستان راه به جایی نمی برد .

عضو اتاق بازرگانی ایران با ابراز گلایه از فضای اداری سرمایه گذاری در استان تصریح کرد: سرمایه گذاری که وارد استان می شود و هیچ نیازی به تسهیلات ندارد می بایست شرایط کار را برای وی آماده کنیم اما متاسفانه ماهها در ادارات این استان در تردد برای اخذ مجوزها است که خود باعث بی انگیزه گی می شود.

برخی مدیران کنار بروند

محسن غیاثوند در پایان گفت: شرایط اقتصادی و تولیدی لرستان به نحوی است که مدیران می بایست برای استان فداکاری کنند اما برخی مدیران مسائل توسعه برایشان مهم نیست بنابراین اگر مدیری نمی تواند خود را برای لرستان فدا کند پیشنهاد می کنم شخصاً از سمتش کنار رود

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1315978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =