رابطه عاطفی ولیعهد سعودی با بازیگر معروف آمریکایی!

ایرنا نوشت: «میشل لوهان» پدر لیندسی در گفت وگو با مجله آمریکایی «Page Six» با رد اینکه روابط پنهانی میان فرزندش با ولیعهد سعودی وجود دارد، اما وجود روابط مستمر میان آن دو را رد نکرد.

پدر «لیندسی لوهان» بازیگر آمریکایی از روابط عاطفی میان دخترش و «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی خبر داد.

به گزارش بامداد پنجشنبه الجزیره، «میشل لوهان» پدر لیندسی در گفت وگو با مجله آمریکایی «Page Six» با رد اینکه روابط پنهانی میان فرزندش با ولیعهد سعودی وجود دارد، اما وجود روابط مستمر میان آن دو را رد نکرد.

میشل لوهان گفت که روابط دخترش با محمد بن سلمان، افلاطونی، محترمانه و دوستانه است و او با ولیعهد عربستان در ارتباط با فعالیت هایی که برای پناهجویان در منطقه انجام می دهد، دیدار داشته است.

بر اساس این گزارش، پدر لوهان در پاسخ به این پرسش که او نسبت به اینکه فرزندش با کسی که شماری از افراد خاندانش را به زندان انداخته و دستور قتل «جمال خاشقچی» روزنامه نگار منتقد سعودی صادر کرده رابطه دارد، نگران نیست، گفت: تا این لحظه هیچ یک از این ادعاها ثابت نشده است.

پیش‌تر مجله «Page Six» گزارش داده بود که لیندسی لوهان، بازیگر معروف آمریکایی و محمد بن سلمان با یکدیگر آشنایی دارند و سال گذشته میلادی در مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک با یکدیگر دیدار کردند.

به نوشته این مجله آمریکایی، شایعاتی وجود دارد که ولیعهد سعودی با لوهان در هواپیمای شخصی اش دیدار کرده و هدایای گرانبهایی از جمله کارت های اعتباری به او داده است.

2323
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1316003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    2 0
    آره.شخصیت لوهان اصلا اجازه همچین کارایی بهش نمیده!
  • شمس تبریزی IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    8 4
    این ادب و اخلاق افراطی رسانه های ایران ما رو کشته. «روابط عاطفی ولیعهد سعودی و لینزی لوهان»؟؟؟ منظورتون از روابط عاطفی چیه؟ این خانم توی هالیوود معلومه چیکاره است. ولیعهد سعودی هم مثل بقیه قوم و خویش هاش، فیلمهای این رو دیده و دوست داره جای هنر پیشه همون فیلمها در مقابل لوهان ظاهر بشه. برای بازی در فیلمی که بازگیر مردش از ستاره های سینمای سعودی است، دستمزد بالایی به این خانم پرداخت شده. به نظرم ما فرق بین رابطه عاطفی و رابطه اون طوری را نمیدانیم. هم خودمون رو گول میزنیم و هم مخاطب رو
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
      2 2
      پول مفت نفت رو خرج الواطی هاش میکنه....
  • حقیقت IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    0 1
    خودشون هم گفتن رابطه محترمانه و در مورد کارهای خیریه بوده
    • نگار IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
      2 0
      من اصلا موندم که به ما چه؟!چرا دست از این خاله زنک بازیا برنمیدارین! حالا چون عربستان با ما خوب نیس باید هرچی دلتون میخواد بگین؟! بابا طرف دشمنه تکلیفش روشنه، از خودیا چی دیدیم؟
  • علی IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
    0 0
    ببین این طرف پادشاه عربستانه یعنی به طور قطعی ثروتمند ترین انسان رو این کره خاکی