بسیاری از آسیبها در جامعه با مشارکت سمن ها مرتفع می شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: بسیاری از معضلات و آسیبها در سطح جامعه بدون دخالت دولتها با مشارکت مردمی در قالب سمن‌ها مرتفع می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، ناهید پرویزپور ساعتی پیش در همایش کارگاه های تخصصی آموزشی توان افزایی تشکل های اجتماعی زنان و خانواده در خرم آباد گفت: سازمان های مردم نهاد و حضور گسترده مردم در این تشکل ها باعث شده که بسیاری از مشکلات جامعه با کمک دولتها حل شود.

وی ادامه داد:این کارگاهها به منظور مشارکت هرچه بیشتر سمن ها با دولت برگزار شده و در پایان ،به جمع بندی کلی در خصوص زنان جامعه بویژه زنان غرب کشور پرداخته می شود.

بستر سازی و ایجاد زمینه برای همکاری هر چه بیشتر سازمان ها با دولت

پرویزپور گفت:  از اهداف این کارگاه ها بستر سازی و ایجاد زمینه برای همکاری هر چه بیشتر سازمان ها با دولت است.

مدیرکل امور خانواده استانداری لرستان هدف برگزاری  همایش، توان افزایی و تعامل سازمان های مردمی، ایجاد ارتباط و زمینه همکاری جامعه مدنی و دولت، شناسایی چالش های حوزه زنان را بیان کرد.

ناهید پرویزپور تصریح کرد: بسیاری از معضلات و آسیبها در سطح جامعه بدون دخالت دولتها با مشارکت مردمی در قالب سمن‌ها مرتفع می شود.

سمن ها یکی از ارکان مهم مردم سالاری و نظام های دموکراسی هستند

پرویزپور ادامه داد: سمن ها یکی از ارکان مهم مردم سالاری و نظام های دموکراسی هستند که نقش موثری در توسعه دارند.

وی در پایان اظهار داشت: در این راستا دولت ها ناگزیر به توجه ویژه به این تشکل ها و توان افزاییانها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1316092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =