برابری سرخیو راموس با رکورد تاریخی لیونل مسی

ورزش سه نوشت: سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی رئال مادرید، با گلزنی در دیدار دیشب تیمش مقابل لگانس توانست رکورد گلزنی در ۱۶ فصل متوالی رقابت‌های لالیگا را از خود به جای بگذارد.

رئال مادرید دیشب موفق شد با نتیجه پر گل ۵-۰ لگانس را شکست دهد و به رتبه دوم جدول لالیگا صعود کند. گل سوم رئال مادرید در بازی دیشب توسط سرخیو راموس و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. سرخیو راموس دیشب موفق شد پس از ۱۱ بازی اولین گل خود را در فصل ۲۰-۲۰۱۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

سرخیو راموس حالا با گلزنی در بازی دیشب موفق شده که در ۱۶ فصل پیاپی مسابقات لالیگا گلزنی کند؛ رکوردی که پیش از این لیونل مسی آرژانتینی نیز به آن دست یافته بود. سرخیو راموس علاوه بر مدافع، یک گلزن فوق العاده نیز برای رئال مادرید به حساب می آید. تعداد گل‌های او برای کهکشانی ها در بازی دیشب به عدد ۸۵ رسید. او همچنین موفق شد تعداد گل های خود را در مسابقات لالیگا را به عدد ۶۲ برساند. حریف مورد علاقه راموس در رقابت های لالیگا تیم مالاگا بوده است که توانسته در مقابل آن ها ۵ گل به ثمر برساند. این کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید همچنین سه بار در برابر لگانس موفق به گلزنی شده که همه آنها از روی نقطه پنالتی بوده است.

راموس با ۶۲ گل، گلزن ترین مدافع حال حاضر رقابت های لالیگا به حساب می آید. پس از راموس نیز بازیکنانی نظیر جرارد پیکه با ۲۸ و مارسلو با ۲۵ گل زده قرار دارند. همچنین گلزن ترین مدافع تاریخ رقابت های لالیگا فرناندو هیرو است که پیش از این توانسته آمار ۱۰۶ گل زده را به عنوان یک مدافع از خود به جای بگذارد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1316103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =