۹ نفر
۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
بازداشت تیرانداز نازی‌آباد

ایسنا نوشت: فردی که اقدام به تیراندازی در محله نازی آباد تهران کرده بود، از سوی ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ دستگیر شد.

در روزهای پایانی هفته پیش گزارشی از وقوع یک فقره درگیری مسلحانه و تیر اندازی در محله نازی آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن عوامل کلانتری در محل حاضر شده و اقدامات و تحقیقات اولیه را انجام داده و نتایج حاصل شده را به دستور مقام قضایی در اختیار ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار دادند تا از طریق رسیدگی تخصصی به موضوع عامل یا عاملان این اقدام که از اوباشگران بودند، شناسایی و دستگیر شوند.

در جریان این تحقیقات هویت عامل تیراندازی شناسایی شده و این فرد که از اراذل و اوباش سابقه‌دار بود، پس از هماهنگی با مقام قضایی، دیروز در مخفیگاهش واقع در محله دربند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. 

این فرد که از ازاذل و اوباش سابقه دار بود در بازجویی‌های انجام شده به بزه انتسابی اقرار و هدف از آن را قدرتنمایی و زهرچشم گرفتن اعلام کرد. همچنین در بازرسی از مخفیگاه و خودروی متهم نیز یک قبضه کلت، سلاح سرد و حدود ۲۰ عدد فشنگ کشف و ضبط شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد و از آنجا با قرار وثیقه میلیاردی روانه زندان شد.

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1316140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =