پاسخ سخنگوی جبهه پیروان به احتمال ارائه لیست مستقل در انتخابات مجلس

ایسنا نوشت:سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: تاکنون معمول نبوده است که جبهه پیروان لیست انتخاباتی ارائه کند و معمولا این جبهه از لیست کلی اصولگرایان حمایت کرده است.

کمال سجادی، در پاسخ به این پرسش که چرا جبهه پیروان خط امام و رهبری خود را با قانون جدید احزاب تطبیق نداده است، اظهار کرد: تاکنون اینگونه بوده که جبهه‌ها ثبت نمی‌شدند، جبهه‌ها معمولا اساسنامه ندارند، اما جبهه پیروان خط امام و رهبری اساسنامه دارد و مجمع خود را برگزار می‌کند، ولی هنوز ثبت نشده است. باید این مسئله را در شورای مرکزی جبهه بررسی کنیم که اگر بر اساس قانون جدید احزاب، تشکیل و اعلام موجودیت جبهه‌ها باید به اطلاع کمیسیون ماده 10 برسد، ما هم چنین اقدامی کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون جبهه‌های مختلفی هم در میان اصلاح‌طلبان و هم اصول گرایان وجود داشته که ثبت آنها معمول نبوده است، ولی حالا که قرار است جبهه‌ها فعالیت خود را به وزارت کشور اعلام کنند ما هم باید این موضوع را بررسی کرده و اقدام کنیم. جبهه پیروان بر اساس قانون عمل خواهد کرد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این پرسش که آیا این جبهه لیست انتخاباتی هم ارائه خواهد کرد، تصریح کرد: اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری، اعضای  حقوقی هستند و آنها می‌توانند برای انتخابات لیست ارائه کنند ولی تاکنون این گونه نبوده است که جبهه پیروان در انتخابات لیست معرفی کند؛ زیرا ما در قالب جریان اصول گرا فعالیت کرده و از لیست اصول گرایان حمایت می‌کنیم ولی در عالم سیاست غیر ممکنی وجود ندارد. ولی تا الان معمول نبوده است که جبهه پیروان لیست مستقلی ارائه کند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1316292

برچسب‌ها