۰ نفر
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
قلعه‌نویی سند و مدرک رو می‌کند

سرمربی سپاهان از دعوت به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال استقبال کرد و گفت هر زمانی مسئولان بخواهند به آنجا می‌رود و البته اسناد و مدارکی دارد که به آنها ارایه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته خبر رسید امیر قلعه نویی به دلیل اظهاراتی که بعد از بازی سپاهان و سایپا داشت به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دعوت شد. او امروز در برنامه سلام صبح بخیر در واکنش به این خبر گفت: «من هم این را شنیده ام و خیلی خوشحال می شوم به کمیته اخلاق بروم. کمیته اخلاق جایی است که از نظر من عدالت در آن است؛ حرفهایت را گوش می کنند و واقعیت را رصد می کنند. من دیروز زنگ زدم و از آقای خطیبی دلجویی کردم. من خودم چندین سال است این الفاظ را تحمل می کنم. چرا ما باید این شعارها را تحمل کنیم؟ من به رسول گفتم یک بار درباره شما گفتند اما من چندین سال است این شعارها را تحمل می کنم.»

او در پاسخ به این سوال که قبول دارید می توانستید بعد از بازی سایپا ادبیات ملایم تری داشته باشید؟ تاکید کرد: «من که عذرخواهی ام را کردم و از طرفداران اصیل پرسپولیس عذر خواستم. کسانی که اصیل هستند هیچوقت این الفاظ را به کار نمی برند. ما با یک سری اسناد به کمیته اخلاق می رویم. خبر ورزشی چاپ کرده است که کانون هواداران نساجی و خرم آباد گفته اند این داستانها سازمان یافته است و مربوط به ما نبوده و مربوط به تیم خاصی بوده است. اسنادی را وکلای من جمع آوری کرده اند.»

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که منظورتان همین شعاری است که اخیرا در بعضی استادیوم ها علیه شما می دهند، جواب داد: «بله، همین شعار.»

او همچنین گفت: «من از آقای تاج سوال دارم چرا در این چند سال هیچ ورودی نکردید؟ من نمی گویم چه رنگی، کلا می گویم چرا باید بشود؟ ما از سیدجلال حسینی تقدیر کردیم اگر عمری باشد برای احسان حاج صفی می خواهیم این کار را کنیم. ما باید به این سمت برویم. شما از تمام مدیران تیم ها بپرسید. هر تیمی که می خواهد وارد اصفهان شود چه با ما چه با ذوب آهن کار داشته باشد زنگ می زنند و می پرسند چه کاری از دست ما برمی آید. باید به این سمت برویم نه اینکه مربی که می خواهد فوتبال بازی کند فحش ناموس بشنود. چرا من باید چندین سال فحش تحمل کنم نه فدراسیون نه ارکان فدراسیون واکنشی نشان ندهند؟»

252 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1316611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =