بررسی طرح ۲۴ متری به جای ۵۸ متری شهر اراک در شورای برنامه ریزی

جلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه استان مرکزی به ریاست سید علی آقازاده استاندار و با حضور زندیه وکیلی و اکرمی معاونین هماهنگی امور عمرانی و سیاسی و امنیتی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرمانداران شهرستانهای اراگ، آشتیان، محلات و کمیجان، شهردار و رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک و مدیران دستگاههای اجرایی عضو شورای مذکور در استانداری در حال برگزاری است.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی این نشست  با سه دستور کار اصلی بررسی وتصویب اصلاحات پیشنهادی طرح جامع شهر اراک، بررسی وتصویب اصلاحیه طرح جامع شهرمحلات و  ارائه وبررسی سندراهبردی طرح آمایش استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست با بررسی دستور کار اول و موضوع جایگزینی طرح ۲۴ متری به جای طرح لغو شده ۵۸ متری اراک، استاندار مرکزی این طرح را که در صورتجلسه شورای عالی شهرسازی کشور مطرح شده دارای  ابهام دانست و گفت :  وجود ابهام و شفاف نبودن موارد مطرح شده در صورتجلسه شورای عالی شهرسازی موجب برداشت های مختلف از طرح شده است.

آقازاده  تاکید کرد و گفت  به نظر می رسد، دبیرخانه این شورا در این خصوص سیاسی کاری می کند.  

 سید علی آقازاده متذکر شد : این طرح قرار است به جای  طرح ۵۸ متری که با همه فراز و نشیب ها و مناقشات، لغو شد و به هر دلیلی نتوانستیم  طرح را اجرا کنیم  ، جایگزین شود و باید کاملا شفاف باشد.

46


استاندار خاطرنشان کرد : طرح ۲۴ متری قطعا اثرات روان سازی ترافیک را در هسته مرکزی مانند طرح سابق ندارد، ولی می تواند شرایط بهتری را ایجاد کند.  

وی از اعضای شورای برنامه ریزی خواست در این نشست  بدون هیچ تعارف و تشریفاتی نظرات موافق و مخالف خود را بیان کنند، و اگر هم به بررسی بیشتری نیاز است برای بررسی بیشتر  فرصت داده  شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1316662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =