مدیران صندوق اعتباری هنر مهمان اهالی فرهنگ، هنر کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: صندوق اعتباری هنر برابر با سیاست‌های مصوب و در راستای تحقق برنامه‌های راهبردی خود در تلاش است با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گامی بلند در جهت رفع دغدغه‌های هنرمندان بردارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال قلعه شاخانی از سفر مدیران صندوق اعتباری هنر به این استان خبر داد و اظهار داشت: این سفر در راستای تعامل دوسویه با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کردستان و همچنین رسیدگی به مسائل و مشکلات هنرمندان، نویسندگان و فعالان این عرصه انجام می شود.

وی افزود: صندوق اعتباری هنر برابر با سیاست‌های مصوب و در راستای تحقق برنامه‌های راهبردی خود در تلاش است با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گامی بلند در جهت رفع دغدغه‌های هنرمندان بردارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: در همین راستا با هماهنگی های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان مقدمات سفر یک هفته ای مدیران صندوق اعتباری هنر به کردستان فراهم شده و طی هفته جاری هنرمندان و نویسنگان و اهل فرهنگ با مسئولان این صندوق دیدار می کنند.

قلعه شاخانی تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به هنرمندان این استان را از دیگر اهداف این سفر اعلام کرد و گفت: این تیم فرهنگی به تمام شهرستان های استان سفر می کنند و با تمامی هنرمندان، نویسندگان و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای استان دیدار خواهند داشت.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از خدمات صندوق اعتباری هنر، از جمله شیوه نامه پرداخت طرح تکریم، شیوه نامه پرداخت کمک مستمری، آیین نامه بیمه فعالان قرآنی و آیین نامه عضویت به آدرس https://honarcredit.ir/  مراجعه نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1316749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =