لیگ کتاب‌خوان دانش‌آموزی در شهرستان گرمسار برگزار می‌شود

لیگ کتاب‌خوان دانش‌آموزی در شهرستان گرمسار به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی امسال برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حسن نورمحمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار به همراه جمعی از کتابداران این شهرستان به‌منظور برنامه‌ریزی جهت برگزاری لیگ کتاب‌خوان دانش‌آموزی با حامد درخشانی، معاون امور پرورشی آموزش‌وپرورش شهرستان گرمسار دیدار و گفتگو کردند.

حسن نورمحمدی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار با تأکید بر اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی باهمت کتابداران این شهرستان در کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود بیان داشت: باید برای ترویج فرهنگ مطالعه تلاش شود.

وی از برگزاری لیگ کتاب‌خوان دانش‌آموزی به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی امسال در شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: این لیگ برای سطح دانش آموزان دوره اول متوسطه برگزار می‌شود.

نورمحمدی با اشاره به این مطلب که در مرحله اول 24 تیم سه نفره در قالب 12 گروه کتاب‌خوان باهم رقابت می‌کنند تصریح کرد: در مرحله دوم برگزیدگان در قالب شش تیم در موضوع کتاب‌خوانی رقابت کرده و درنهایت طی برنامه‌ای از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار به سه تیم اول جوایز ارزنده اهدا می‌شود و همچنین برگزیدگان این لیگ جهت رقابت به مرحله استانی که بین شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار است اعزام می‌شوند.

نورمحمدی نواختن زنگ نمادین مطالعه با حضور مسئولان شهرستانی در سطح مدارس این شهرستان و بخش ایوانکی، حضور کتابداران در سطح مدارس، برگزاری نشست کتاب‌خوان، نمایشنامه خوانی، جمع خوانی و معرفی کتاب و بازدید گروهی دانش آموزان از کتابخانه‌های عمومی را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی این شهرستان برشمرد.

 در ادامه حامد درخشانی معاون امور پرورشی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان گرمسار با اشاره به این مطلب که کتاب بااهمیت‌ترین ابزار رشد انسان‌هاست و مطالعه مهم‌ترین شاخص تعالی است بیان داشت: اداره آموزش‌وپرورش شهرستان گرمسار آمادگی لازم جهت همکاری با اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان را برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1316904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =