خرید بلیط موج های آبی مشهد، بهترین پارک آبی در شهر مشهد

تا حالا به یک پارک آبی رفته‌اید؟ شور و هیجانی که با دیدن آن همه سرسره‌های بزرگ و هیجان انگیز در وجودتان غوغا کرده یادتان هست؟ پارک‌های آبی حس و حال خودشان را دارند که اصلا  شبیه «استخر رفتن» نیست. به هیچ عنوان پارک‌های آبی را با یک استخر ساده مقایسه نکنید.

پارک آبی در اصل یک پارک تفریحی است و شما راحت ۵ ساعت شگفت انگیز را در آن‌جا می‌گذرانید و البته باز هم نمی‌توانید مطمئن باشید که همه وسایل تفریحی و سرسره‌ها را امتحان کرده باشد! در این مطلب قصد داریم تا بهترین پارک آبی مشهد، یعنی سرزمین موج های آبی مشهد را که در سال ۲۰۱۰ عنوان بهترین پارک آبی دنیا را کسب کرده، به شما معرفی کنیم.

سرزمین موج‌های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد اولین و بزرگ‌ترین پارک آبی سرپوشیده ایران است که امکانات بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. این مجموعه در حقیقت ۲ پارک آبی مدرن و مجزا مخصوص آقایان و خانم‌ها با بیش از ۶۰ سرسره آبی است.

 این پارک آبی  از جدیدترین سرسره‌های منحصر به فرد در ایران بهر می‌برد تا حس هیجان را به خوبی منتقل کند. این مجموعه از سرسرهای هیجان‌انگیزی مانند سرسره‌های آهسته، سرسره‌های سرعتی، سرسره سقوط آزاد، سرسره سوپر لوپ، سرسره تورنادو، سرسره پیچشی، سرسره جت موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره تویستر و چاله فضایی برخوردار است.

سرزمین موج‌های آبی از استاندارد ملی ایران در پارک های آبی و همچنین دارای استاندارد اروپا و آمریکا برای تمامی دستگاه ها و سرسره ها و تمامی تجهیزات است. سیستم مدرن تصفیه آب این مجموعه با استفاده از روش جدید مولتی اکسیدان و بدون استفاده از مواد شیمیایی و کلر کار می‌کند و سیستم گرمایش آن، گرمایش از کف است تا در تمام طول سال دمای محیط پارک و آب ها در حد نرمال تنظیم باشد.

استخر موج با ۲۰ نوع موج متنوع و طبیعی، رودخانه خروشان به طول ۲۵۰ متر و عرض ۸ متر، رودخانه آرام، جت موج به طول ۳۰۰ متر، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک، بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن حمام ترکی، سالن ماساژ، رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، حمام ترکی ،سینما ۵ بعدی و… از دیگر امکانات و تفریحات این پارک هیجان انگیز است.

تهیه بلیط ورودی این پارک آبی بسیار ساده است. اما یکی از راه‌هایی که می‌توانید بلیط ورودی سرزمین موج‌های آبی را ارزان‌تر کنید، استفاده از سایت تخفیفان به آدرس www.takhfifan.com است. تخفیفان مشهد تخفیف‌های بسیار هیجان‌انگیزی را برای شما تدارک دیده و شما می‌توانید از تخفیف این پارک آبی را ارزان‌تر از همه جا در تخفیفان تهیه کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1317365