یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟

.

در هر مقطعی از زندگیتان که باشید، تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی ایده ای فوق العاده است. براساس تحقیقات علمی، یادگیری زبانی به غیر از زبان مادری، مزیت های شگفت انگیزی برای افراد در پی دارد. یادگیری زبان انگلیسی هم به عنوان یکی از کاربردی ترین زبان های موجود در دنیا، فواید بسیاری دارد. جالب است بدانید که امروزه بیش از ۵/۱ میلیارد نفر در جهان، قادر به صحبت کردن با زبان انگلیسی هستند. همچنین این زبان انتخاب بسیاری از کشورهای پیشرفته سرتاسر جهان می باشد. با درک زبان انگلیسی طیف گسترده ای از فرهنگ های متنوع در اقصی نقاط کره زمین قابل فهم و تحلیل خواهند بود. به طور خلاصه، فهم این زبان مزیت هایی بیکران خواهد داشت.

به همین علت ما نیز به شما توصیه می کنیم اگر با زبان انگلیسی آشنایی ندارید و یا تنها میزان دانش تان به کلاس های زبان مدرسه ختم می شود، از همین حالا شروع کنید. ممکن است این سوال برای تان پیش بیاید که از کجا باید شروع کنید؟ خوشبختانه برای شروع آموزش زبان انگلیسی روش های بسیاری وجود دارد، از کلاس های آموزش زبان گرفته تا نرم افزارها و سایت های آموزش آنلاین زبان. اما سوال اصلی این جا به وجود می آید که کدام یک از این راه ها بهترین است؟ در پاسخ به این سوال نمی توان به یک روش خاص اشاره داشت، چرا که با توجه به مشغله های هر فرد در زندگی شخصی اش، یکی از این روش ها مناسب می باشد.

البته با توجه به سخت و پیچیده شدن زندگی های امروزی، آموزش آنلاین زبان بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. اغلب افراد بیشترین زمان خود را در مدرسه، دانشگاه یا محل کار خود صرف می کنند و فرصت بسیار کمی برای شرکت در کلاس های حضوری آموزش زبان دارند. به همین علت منابع آنلاین بهترین انتخاب برای آن هاست. برای مثال سایت من و زبان به عنوان یک سایت آموزش آنلاین با ۱۲ زبان زنده دنیا آماده است تا شما را در تمام طول این مسیر همراهی کند. شما با استفاده از این سایت آموزشی می توانید مهارت های شنوایی، نوشتاری، خواندنی و گفتاری خود را در زبان انگلیسی و یا حتی سایر زبان ها تا چندین برابر افزایش دهید.

چرا باید زبان انگلیسی را بیاموزیم؟

افراد به دلایل مختلفی به یادگیری زبان انگلیسی می پردازند، برخی زبان انگلیسییاد می گیرند تا بتوانند در دروس زبان مدرسه موفق باشند یا در کنکور جزو نفرات برتر باشند و بهتر عمل کنند. بعضی دیگر رویای مهاجرت در سر دارند و برای کار و تحصیل در آن جا به مدرک آیلتس یا تافل نیاز دارند و باید آموزش ببینند. عده ای هم هستند که هم برای تجارت و هم سفرهای خود به آموزش زبان انگلیسی نیاز دارند. زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است، یعنی شما برای ارتباط با تمام مردم دنیا با هر زبانی که هستند می توانید با زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید؛ این یکی از اصلی ‌ترین اهمیت های زبان یادگیری زبان انگلیسی است.

اما جالب این جاست که اهمیت یادگیری این زبان بین المللی به همین جا ختم نمی شود! اگر نگاهی اجمالی به وسایل الکترونیکی و هوشمند منزل خود بیاندازید می بینید که اکثر آن ها از زبان انگلیسی پشتیبانی می کنند. پس این طور می توان نتیجه گرفت که برای کوچک ترین امور روزمره خود نیز به زبان انگلیسی نیاز دارید.

زبان انگلیسی شما را برای کارفرمایان جذاب تر خواستنی تر می کند! یکی دیگر از مهم ترین مزایای یادگیری این زبان پرکاربرد تقویت رزومه کاری شماست. بی شک روان بودن در زبان دوم نشان دهنده یک ذهن قوی و بازتاب کننده ی شخصی است که زمان بسیار طولانی صرف تسلط بر زبان دیگری کرده است. در هر صورت صرف نظر از اینکه از چه ترکیب زبانی استفاده می کنید، دو زبانه بودن به خودی خود تاثیر گذار است؛ حال به این فکر کنید که آن زبان، انگلیسی باشد. افزودن این زبان به رزومه ی کاریتان بسیار نتیجه بخش خواهد بود.

پیچیده بودن زبان انگلیسی در یادگیری بر هیچ کس پوشیده نیست. اما اگر به اندازه ی کافی در آن ماهر شوید کاملا مشهود خواهد بود و همانگونه که گفتیم از آنجایی که بسیاری از کشورهای دنیا به این زبان صحبت می کنند بهترین گزینه براییادگیری است. اگر بتوانید انگلیسی را به صورت کاملا روان صحبت کنید، این شانس را خواهید داشت که برای درخواست های کاری خارج از کشور جایگاه تان مجکم تر از قبل شود.

آیا می توان به سایت های آموزش زبان اطمینان کرد؟

متاسفانه هنوز هم هستند افرادی که به آموزش های آنلاین زبان، ایمان ندارند و وقت و پول خود را در راه کلاس های حضوری هدر می دهند. می گوییم هدر دادن، زیرا بسیار پیش آمده است که افراد پس از گذراندن کلاس های مختلف و دادن هزینه های زیاد، نتیجه مطلوبی نگرفته و چندین قدم هم نسبت به سایر افراد که در راه آموزش های آنلاین قدم گذاشتند، به عقب بازگشته اند. سایت های آموزش آنلاین زبان انگلیسی مانند سایت من و زبان، این امکان را به افراد می دهند که خودشان تعداد جلسات آموزشی شان را مشخص کنند، این به توانایی ها و مهارت های خودتان بستگی دارد. شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن تمام مراحل را پشت سر بگذارید.

همچنین این قابلیت وجود دارد که پس از گذراندن هریک از مراحل آموزشی باز به ابتدا بازگشته و مطالبی که آموختید را مرور کنید. این مهم ترین مزیت آموزش آنلاین است، شما در کلاس های حضوری فرصت مرور چندباره را نداشته و ندارید. از همه مهم تر، یادگیری چند زبان به طور هم زمان از دیگر قابلیت های آموزش آنلاین می باشد. به خاطر داشته باشید که این تنها گوشه ای از مزایای آموزش آنلاین زبان است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1317586