مسکن مهر ماهدشت فاقد حداقل خدمات رفاهی است

اقتصاد برخط نوشت: شهردار ماهدشت گفت: مسکن مهر ماهدشت دارای 20 هزار سکنه است، علیرغم جانمایی تمام امکانات رفاهی اما اکنون فاقد حداقل خدمات رفاهی است.

 خلیلی تارقلی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه بازدید استاندار البرز از شهرستان ماهدشت، اظهار داشت: شهر ماهدشت دارای شش هزارو ۱۴۰ هکتار مساحت در جنوب غربی شهرستان کرج است که دارای قدمت هفت هزار ساله می باشد.
وی افزود: این شهر با دارا بودن قدمت بالا دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که تعدادی از آثار و مناطق دارای ثبت ملی آثار ملی است.
شهردار ماهدشت تصریح کرد: شهرداری ماهدشت از سال ۷۰ راه اندازی شده و دارای ۱۵۹ نیروی قراردادی، رسمی و ۱۵۰ نیروی پیمانی است.
تارقلی عنوان کرد: از ظرفیت های شهر ماهدشت می توان به همجواری با فرودگاه پیام، و برخی محور های مواصلاتی اشاره کرد که ظرفیت های سرمایه گزاری بسیاری وجود دارد.
وی در خصوص احداث پروژه مسکن مهر در ماهدشت خاطر نشان کرد: از سال ۸۸ پروژه مسکن مهر در مساحت ۱۵۰ هکتاری در قالب ۱۰ هزار و ۴۴۴واحد آغاز بکار کرد.
شهردار ماهدشت با اشاره به اینکه در شش هزار واحد آن ۲۰ هزار نفر زندگی می کنند، بیان کرد: اکنون سه مدرسه، دو مسجد و یک کلانتری در محدوده مسکن مهر وجود دارد، اما علیرغم جانمایی تمامی امکانات رفاهی و خدماتی در این محدوده اکنون فاقد حداقل این امکانات است.
تارقلی بیان کرد: باید همه دستگاه های متولی برای اجرای پروژه ها برای این منطقه کمک کنند.
وی خاطر نشان کرد: شهرک صنعتی ۲۲۰ هکتار از محدوده شهر را تصرف کرده که موجب اشتغال دو هزار نفر گردیده است و بنا بود محدوده جایگزین به شهر داده شود که چند پیشنهاد داده شده اما تا کنون توافقی صورت نگرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1317906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =