۲ نفر
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
واکنش انگلیس به گام چهارم برجامی ایران

فارس نوشت: «دومینیک راب»، وزیر امور خارجه انگلیس به تصمیم ایران برای برداشتن چهارمین گام در جهت کاستن از تعهدات هسته‌ای خود ذیل برجام واکنش نشان داده است.

در بیانیه وزیر خارجه انگلیس آمده است: «اقدامات اخیر ایران به وضوح تخطی از توافق هسته‌ای و خطری برای امنیت ملی ما محسوب می‌شوند. ما می‌خواهیم از طریق گفت‌وگوهای بین‌المللی راهی به جلو پیدا کنیم، اما لازم است ایران به تعهداتی که پذیرفته پایبند باشد و فوراً به پایبندی کامل [به برجام] بازگردد.»

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1318029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    12 0
    از حرف درمانی شما خسته ایم. اگر ما تحت فشار هستیم چرا شما نباشید؟
  • RU ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    9 0
    یکی نیست به این غربیهای .....بگه توافق یکجانبه هم مگه داریم؟!
  • IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    18 4
    امنیت شما دست خودتان است و امنیت مملکت ما دست خودمان ، کسی باید بترسد که گناهی کرده ، شماها سالها استعمار و استثمار ممالک اسلامی را در پیشینه دارید وما در یک زمانی طولانی از تاریخ ایران به هیچ کشوری تجاوز نکردیم،ما حق ویشرفت هسته ای صلح آنیز را حق خود میدانیم وشما پیشرفت و انحصار طلبی اتمی و جنگ افزارهای خود را دارید ، ما تحت نظارت سازمان بین المللی کار میکنیم و شما ها در خفا هم اسلحه نیمه فعال اتمی میفروشید و هم میسازید.. بله که باید بترسبد و پرچم هیا هو را بالا کنید مگر کدامین تعهد خود را انجام دادید؟
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    15 4
    خفه شو روباه پیر خبیث! هیچ غلطی نمی تونید بکنید. فراموش نمیکنیم 9 میلیون از مردم مارو با قحطی عمدی در جنگ اول جهانی از بین بردید
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    10 1
    اگه شماها دلتون برای برجام میسوخت یا آمریکا رو مجبور میکردید این همه عهد شکنی نکنه و درست به برجام برگرده یا خودتون مکانیزمی راه میانداختین که مستقل از آمریکا میشد تعامل مالی و امثالهم انجام داد اما همش گزافه گویی میکیند! حالا وایسید و دهنتون رو ببنیدید و فقط نگاه کنید!