۱۳ طرح شهر خلاق فرهنگ و هنر به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در اولین دوره کارگاه آموزشی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر از ارسال ۱۳ طرح شهر خلاق فرهنگ و هنر به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،شهرام فرجی ضمن اعلام این خبر افزود: معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح «شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر» را با لحاظ اهمیت نگاه آینده محور و آمایشی در جهت توسعه عدالت فرهنگی و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی و تقویت و کاربردی سازی زیرساخت های فرهنگی و هنری موجود و حمایت از طرح های خلاقانه برآمده در بستر محلی و بومی به اجرا گذاشته است.

وی ادامه داد: گام نخست این مسیر، شناسایی داشته ها، ظرفیت های انسانی، فرهنگی، هنری و طبیعی در مناطق مختلف کشور است و هر شهر بر مبنای گزارش هایی که ارائه می دهد و برنامه هایی که تدوین می کند، مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته و به عضویت یک شبکه خلاق فرهنگ و هنر در می آید.

فرجی در ادامه ضمن اشاره اینکه اعضای شبکه شهرهای خلاق، در اولویت دریافت مجموعه ای از خدمات، تسهیلات و اعتبارات و منابع قرار می گیرند تا زیرساخت های لازم را توسعه داده و برنامه های معرفی شده را اجرا کنند گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها تابعه ،شهرداری های سطح استان و انجمن های فرهنگی و هنری ۱۳ طرح شهر خلاق فرهنگ و هنر را به وزارت متبوع ارسال نموده است.

وی ادامه داد: در این خصوص، کارگاه آموزشی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهت اجرایی نمودن طرح های تأیید شده برگزار و با استقبال ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری های سطح استان مواجه شد.

گفتنی است ، اولین دوره کارگاه آموزشی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل هتل جهانگردی شهرکرد برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1318343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =