۰ نفر
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

فکس یکی از ضروری ترین اقلام مورد نیاز در هر شرکت و سازمانی است . شرکت پاناسونیک یکی از مطرح‌ترین تولیدکننده‌های این محصول است. شرکت ایده‌آل‌گستر یکی از قدیمی‌ترین و پرسابقه‌ترین نمایندگی‌های پاناسونیک در ایران می‌باشد که سالیان طولانی اقدام به فروش و پشتیبانی محصولات پرطرفدار پاناسونیک خصوصا فکس نموده است.

فکس‌های ارائه شده در شرکت ایده‌آل‌گستر همگی از بهترین تولیدات و پرفروش ‌ترین محصولات این شرکت است که در در نوع فکس کاربنی پاناسونیک و فکس لیزری پاناسونیک هستند. کلیه‌ی این فکس‌ها از ویژگی و امکانات خوبی برخوردار است که به جد می‌تواند بیشتر نیازهای یک شرکت و ادارات بزرگ و کوچک را برآورده کند. وجود درگاه با سایزهای مختلف کاغذ ، قابلیت قرارگیری تعداد زیاد کاغذ ، جنس عالی و مقاوم ، کیفیت چاپ بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های این فکس است. در این‌جا شما را به مهم‌ترین ویژگی‌های فکس‌های پاناسونیک ارائه شده در شرکت ایده آل گستر آشنا می‌کنیم.

- درگاه‌های مختلف سایز کاغذ : برخی از فکس‌ها تنها از یک الی دو اندازه از کاغذ پشتیبانی می‌کنند اما فکس‌های ارائه شده در شرکت ایده آل گستر از انواع و اقسام مختلف اندازه کاغذ پشتیبانی می‌کند. به همین خاطر نیاز شما به خرید سایزهای مختلف کاغذ برطرف می‌شود و این باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

- قابلیت قرارگیری تعداد زیاد کاغذ در فکس : این که شما بتوانید تعداد زیادی کاغذ را در فکس قرار دهید موضوع مهمی است. زیرا از اتلاف وقت جلوگیری می‌کند. بیشتر فکس‌های شرکت پاناسونیک این قابلیت را دارند تا به تعداد قابل قبولی بتوان در آن‌ها کاغذ قرار داد و از این جهت امتیاز مثبت می‌گیرند.

- جنس بدنه‌ی عالی و مقاوم : هنگامی که برای خرید یک محصول هزینه می‌کنیم انتظار داریم که بتوان از آن برای حداقل چند سال استفاده کنیم . این موضوع با جنس بدنه و کیفیت ساخت محصول در ارتباط است. فکس‌های ارائه شده توسط شرکت ایده آل گستر و البته کلیه محصولات پاناسونیک همگی از باکیفیت ترین مواد اولیه و پلاستیک ساخته شده است و ضمانت می‌شود که این محصول برای چندین سال برای شما کار خواهد کرد.

- شکل زیبا و حجم کم : مشکل کمبود فضا روی میز اپراتورها و منشی ها یکی از مهم‌ترین مسائل موجود در ادارات است. به همین خاطر نیاز است که از وسایل با حجم کم استفاده کرد. اما این در حالی است که فکس‌ها عموما فضای زیادی را اشغال می‌کنند. اما فکس پاناسونیک یکی از بهترین محصولات است که این به این مشکل توجه ویژه نموده است . شما پس از خرید فکس از ایده آل گستر متوجه خواهید شد که اندازه این فکس‌ها بسیار کوچکتر از حالت معمول است .

- اسپیکر و میکروفن با کیفیت بالا : بیشتر فکس‌ها مجهز به دستگاهی برای برقراری تماس‌های تلفنی هم می‌باشند. این ابزارها با کیفیت عالی در فکس‌ پاناسونیک جای گرفته است و شما می‌توانید یک تماس تلفنی با کیفیت بالا را تجربه کنید. هم چنین یک بلندگوی با کیفیت در این فکس‌ها در نظر گرفته شده است تا در زمان نیاز بتوان از آن استفاده کرد .

- کیفیت چاپ بالا : محصولات ارائه شده در نمایندگی پاناسونیک ایده آل گستر با از بالاترین کیفیت و تکنولوژی چاپ برخوردار است. چاپ و اسکن اطلاعات با کیفیت بالا و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها صورت می‌گیرد تا نتیجه حاصل شده برای کاربران رضایت بخش باشد.

- وجود حافظه برای ذخیره مخاطبین : از مهم‌ترین مشکلات ما تعدد مخاطبین است و از آنجایی که استفاده از دفترچه‌های شماره تلفن دیگر مرسوم نیست ، باید تلفن ها مجهز به حافظه بوده تا بتوان مخاطبین را ذخیره کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فکس های ایده ال گستر این است که یک حافظه نسبتا مناسب برای ذخیره سازی مخاطبین در نظر گرفته شده است تا کاربران از استفاده از سایر ابزارها بی نیاز شوند.

سخن پایانی : در نهایت باید بگوییم که دستگاه های فکس پاناسونیک که برای ارسال اطلاعات روی کاغذ در اداره ها و سایر ارگان ها استفاده می‌شود یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های مورد نیاز در هر شرکتی است . به همین خاطر نیاز است که انتخاب آن با دقت و حساسیت بیشتری انجام شود. حتما در حین خرید فکس باید به پشتیبانی پس از فروش آن دقت کرد. یکی از مزایای خرید از نمایندگی فکس پاناسونیک ایده ال گستر این است که شما پس از خرید با ضمانت و خدمات پس از فروش مناسبی مواجه خواهید شد .

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس وب‌سایت idehal.org مراجعه و یا با شماره  ۰۲۱۸۱۰۱۰ تماس بگیرید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1318446