وزارت ورزش پول ویلموتس را پرداخت کرده نه فدراسیون/عکس

روز گذشته مهدی تاج اعلام کرد که پول ویلموتس پرداخت شده است. امروز مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در توییتی اعلام کرد که وزارت ورزش و جوانان در مطالبات ویلموتس به فدراسیون فوتبال کمک کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی به دلیل اینکه پولی از فدراسیون فوتبال ایران نگرفته، برای بازی به عراق که روز پنجشنبه در امان پایتخت اردن برگزار می‌شود به ایران نیامده است. مسوولان فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته خبر از آمدن ویلموتس در روزهای آینده داده بودند.

مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان امروز در فضای مجازی نوشت: «‏در نهایت با کمک وزارت ورزش و شخص ⁧وزیر⁩ امروز پول آقای ⁧ویلموتس⁩ در ترکیه به حسابش واریز شد. ‏خدا سایه ⁧پدر⁩ را بالای سر همه بچه ها مخصوصا ارشدترشون حفظ کنه! ‏همه آماده هستیم برای بازی مهم با عراق در راه ⁧جام جهانی⁩ قطر.»

ناظمی در حالی این حرف‌ها را زده است که در روزهای گذشته فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود پول قرارداد ویلموتس را پرداخت کرده‌اند.

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1319198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    22 0
    پدر اگه پدر باشه منتظر نمیشه بچه گریه کنه تا غذا بهش بده! حتما باید ویلموتس قهر میکرد و تیم ملی رو در چنین شرایطی رها میکرد تا بقول شما پولش رو بدین؟!
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    30 0
    خدا سایه مردم رو روی سر شما حفظ کنه که به مقام و منصب رسیدید و برای خرج کردن پول خودشون هم منت میگذارید! مگه از جیب خودتون دادید؟ این چه طرز صحبت کردنه؟ در وزارتی رو که چنین سخنگویی داره باید گل گرفت