مقاومت مردم ایران در مقابل روس‌ها شنیدنی شد

«جاده جنگ» به‌نویسندگی منصور انوری که شامل ۱۴ جلد کتاب است، در ۷۰ قسمت برای رادیو نمایش تولید شده است. داستان این اثر از روز سوم شهریور ۱۳۲۰ و هجوم روس‌ها از شمال شرقی خراسان به ایران آغاز می‌شود و با پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مقاومت مردم ایران در مقابل هجوم روس‌ها در کتاب صوتی «جاده جنگ» از رادیو نمایش شنیدنی شد.

«جاده جنگ» نوشته منصور انوری شامل ۱۴ جلد کتاب است که در ۷۰ قسمت  برای رادیو نمایش تولید می‌شود و به خاطر ارزش بالا ، تصویر مستند گونه و نمایشی و رمان گونه این اثرعلاوه براینکه رمان کاملی است، درعین حال مستندات قابل تأملی از تاریخ ایران  را مطرح می کند.

اشرف‌السادات اشرف‌نژاد، تهیه‌کننده کتاب صوتی «جاده جنگ» ضمن اعلام این مطلب افزود: «در یک نگاه کلی، داستان این اثر از روز سوم شهریور ۱۳۲۰ و هجوم روس‌ها از شمال شرقی خراسان به ایران و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و با پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به پایان می‌رسد.»

وی ادامه داد:  «در جلدهای میانی این اثر، واقعه پانزده خرداد سال ۴۲، فعالیت مبارزاتی گروه‌های اسلامی، تظاهرات مردمی، پیروزی انقلاب و خرابکاری گروهک‌های ضد انقلاب نیز روایت می‌شود.

این تهیه‌کننده رادیویی تأکید کرد:  «این اثر آن‌چنان ارزشمند است که جایزه کتاب فصل، جایزه قلم زرین و جایزه ادبی جلال آل‌احمد را گرفته است.»

اشرف‌نژاد درپایان گفت: «امیدوارم روی کتاب‌های تاریخی بیشتر سرمایه‌گذاری شود چرا که این قبیل آثار ارزش‌های ملی ما را نشان می‌دهد. «جاده جنگ» به تهیه‌کنندگی اشرف‌السادات اشر‌ نژاد، صدابرداری فرزاد شریفی و گویندگی احمد گنجی هر روز ساعت ۱ بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1319255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
    0 0
    بنظر مياد خيلى بيش از اونى كه فكرش رو بكنيم تو امور ما دخالت دارند