متهم به قتل: مست بودم و می‌خواستم با امید سلفی بگیرم،اما او کشته شد!

روزنامه جوان نوشت:تابستان سال‌۹۷، مأموران پلیس از مرگ مشکوک پسر نوجوانی در ساختمانی مسکونی در غرب تهران باخبر و راهی محل شدند. شواهد نشان می‌داد امید ۱۵‌ساله بر اثر سقوط از تراس طبقه چهارم ساختمان مسکونی فوت کرده‌است.


با انتقال جسد به پزشکی قانونی، کامران ۳۳‌ساله، پیمان ۲۵‌ساله و مهرداد ۱۴‌ساله که از دوستان امید بودند، مورد تحقیق قرار گرفتند و ادعا کردند امید بعد از خوردن مشروب به تراس رفته و به خاطر عدم تعادل به پایین سقوط کرده است.

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه ادعاهای مهرداد تحقیقات را وارد مرحله تازه‌ای کرد. او در توضیح به مأموران گفت: «شب حادثه به خانه کامران رفته بودیم. او در خانه مشروب سرو کرده بود و به همه ما تعارف کرد. امید اعتقادات مذهبی داشت به همین دلیل مشروب نخورد، اما کامران به زور به آن مشروب خوراند و بعد قصد آزار او را داشت به همین خاطر امید را به تراس برد، اما بعد از آن متوجه نشدیم چه اتفاقی افتاد.» با ثبت این اظهارات و نظریه پزشکی قانونی که سقوط پسر جوان را عمدی اعلام کرده بود، کامران با ۱۵‌فقره سابقه کیفری بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت، اما جرمش را انکار کرد. با انکارهای متهم، اما بنا به شواهد موجود، وی به اتهام قتل عمد و دوستانش، پیمان و مهرداد نیز به اتهام معاونت در قتل روانه زندان شدند.

پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز روی میز هیئت قضایی به ریاست قاضی قربان‌زاده قرارگرفت. ابتدای جلسه اولیای‌دم درخواست قصاص کردند.

سپس کامران در جایگاه ایستاد و با انکار جرمش گفت: «آن شب امید به میل خودش مشروب خورد، اما حالش بد شد به همین دلیل به تراس رفت. من هم به تراس رفتم و بعد از اینکه حالش بهتر شد از او خواستم با هم عکس سلفی بگیریم، اما امید تعادلش را از دست داد و به پایین پرتاب شد.» او در خصوص آزار مقتول نیز گفت: «من قصد آزار او را نداشتم و برای گرفتن سلفی به او نزدیک شدم.»

در ادامه مهرداد نیز گفت: «من ندیدم در تراس چه اتفاقی افتاد و چرا مقتول به پایین سقوط کرد، اما گمان می‌کنم کامران قصد آزار او را داشت.»

در آخر دیگر متهم نیز گفت: «من مشروب خورده بودم و در حال خودم نبودم به همین دلیل متوجه نشدم چرا مقتول به پایین سقوط کرد و در جریان رابطه کامران با مقتول نبودم.»
در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.
23302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1319359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =