فعالیت اولین مجموعه آب درمانی تخصصی استان مرکزی در کلانشهر اراک

اولین مجموعه آب درمانی تخصصی زیر نظر پزشک متخصص در کلانشهر اراک شروع به کار کرد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی، مسئول بخش حرکات اصلاحی و آب درمانی  نوین در  یک گفتگوی اختصاصی در رابطه با  تفاوت  این مجموعه با  مراکزی که فعالیت مشابه دارند  گفت: مکان های دیگر فعال در استان تحت عنوان  آب درمانی از استخر استفاده می کنند، اما در این مجموعه   با مراجعه کننده به صورت فردی و تخصصی  کار درمان انجام می شود.  

قاسمی با بیان اینکه در این مرکز به جای استخر حوضچه داریم، افزود :  این حوضچه به گونه ای است که شناوری فرد در آن بالا نیست ومی تواند خیلی از حرکات را نشسته وایستاده  انجام دهد.

وی متذکر شد :  آب درمانی های دیگر  فاقد  مربیان متخصص برای حرکات تخصصی درمانی هستند  وصرفا مربی شنا دارند، به همین دلیل برای همه ی بیماران  یک حرکت را انجام می دهند.

مسئول بخش حرکات اصلاحی و آب درمانی این مرکز در رابطه با نوع مراجعه بیماران تصریح کرد: مراجعه بیماران به این مرکز با نظر پزشکان و ارجاع جهت درمان می باشد، مشکل بیمار پس از مراجعه به پزشک متخصص تشخیص داده می شود و  پزشک مشکل آنها و شیوه درمان را برای ما می نویسد که به چه حرکت اصلاحی، ماساژ ویا آب درمانی نیاز دارند.  

قاسمی با بیان اینکه این مرکز در دو تایم برای بانوان و آقایان فعال است، در رابطه با تعداد مراجعه روزانه بانوان به این مرکز، خاطر نشان کرد:  در روز معمولا به ۱۰تا۱۵نفر خدمات درمانی ارائه  می شود.

وی در خصوص تایم اقایان، بیان کرد: بخش آقایان بیشتر روی توان بخشی کار می شود واکثر مراجعین ورزشکاران هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1319447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =