نظر جالب کاربران خبرآنلاین درباره لیست تیم ملی: جای شجاع و شجاعیان خالی است

در فهرست جدید ویلموتس این بازیکنان از غایبان سرشناس تیم ملی هستند؛ امیر عابدزاده، علیرضا جهانبخش، سعید عزت الهی و مهدی ترابی.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این در حالی است که نفراتی مثل اشکان دژاگه،مهرداد محمدی و مرتضی منصوری از فهرست خارج شده اند و کاوه رضایی و وریا غفوری به لیست جدید تیم ملی اضافه شده اند.

پس از اعلام لیست تیم ملی ایران برای بازی با عراق، از شما خواستیم تا نظرتان را درباره لیست جدید تیم ملی اعلام کنید و نگاهی به نظرات شما خواهیم انداخت:

آرمین نوشت: کجایی کارلوس کیروش بزرگ که ما هشت سال بود دیگه راجب به تیم های آسیایی فکر نمیکردیم

کاربری دیگر در جواب آرمین نوشت: نکنه انتظار داشتی کارلوس کیروش مادام العمر سرمربی تیم ملی می موند؟؟؟هر چند هم که هیچی به تیم ملی اضافه نکرد و رفت و دو دوره بازیهای آسیائی تیم ملی ایران حذف شد.

ارتش سرخ مدعی شده: توی پست وریا بازیکنای خیلی بهتری داریم که می توانست دعوت بشه.

آتوسا همچنین از دعوت نشدن داریوش شجاعیان(که مصدوم است) ناراحت شده و نوشته: یه بازیکن شش دونگ مثل داریوش شجاعیان چیکار باید بکنه که به تیم ملی دعوت بشه؟

جواد همچنان نوشته: به عقیده من هنوز خط دفاعی ایران متزلزل و نا هماهنگ هست بهتر بود که شجاع خلیل زاده که در خط دفاع جنگ جو هست رو دعوت می کردند.

کاربری دیگر نوشته: تجربه کیروش نشون داد مربیان خارجی بی دلیل کسی رو انتخاب نمی کنن و کسی رو هم بی دلیل خط نمی زنن همین ترکیب خوبه.

شما می توانید نظرات خود را ایـــنـــجـــا ثبت کنید.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1319450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
    4 0
    میزبانی یعنی این . شما هم بازی های خودتان را مقابل عربستانی ها در کابل و دوشنبه برگذار کنید , خواهید دید که خارج از مرزها هم میزبان خواهید بود . میزبانی پر از تماشاگر .