کمک 14 میلیارد تومانی مردم چهارمحال و بختیاری به مراکز نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در ۷ ماهه نخست امسال مردم استان ۱۴ میلیارد به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، علی ملک پور با اشاره به اینکه شعار مراکز نیکوکاری «مردم برای مردم» است بیان کرد: کمک‌های خیران و نیکوکاران به این مراکز شامل وجه نقد، کالا و ارائه خدمات رایگان است.

وی بابیان اینکه در ۷ ماهه نخست امسال مردم استان ۱۴ میلیارد و ۵۲۱ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند افزود: این مراکز توسط مردم همان منطقه و به صورت محله‌محور با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری فعالیت می‌کنند که کمک‌های جمع‌آوری شده نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه با اشاره به اینکه برای هر ۱۰ هزار نفر، یک مرکز نیکوکاری احداث می‌شود گفت: ۷۰ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می‌کنند.

ملک پور ادامه داد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی پرداختی مردم استان به مراکز نیکوکاری در زمینه احداث مسکن، تأمین جهیزیه، تأمین هزینه‌های درمان مددجویان و نیازمندان، اشتغال و خودکفایی و تأمین هزینه‌های تحصیلی نیازمندان اختصاص می‌یابد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1319552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =