انصارالله:مشکلی نخواهیم داشت که سرزمین‌های اشغالی را هدف بگیریم

ایرنا نوشت: "محمد البخیتی" عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن یکشنبه‌شب گفت: اگر اسرائیل بخواهد به طور مستقیم به یمن حمله کند، ما به تجاوز آن پاسخ خواهیم داد.

به گزارش المیادین، البخیتی اعلام کرد، یمن قادر است، به تمامی تجاوزگری رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد.

وی افزود: حملات عربستان به یمن تنها در راستای منافع اسرائیل و امریکاست و هیچ سودی برای سعودی و امارات نخواهد داشت.

این مقام ارشد جنبش انصارالله تصریح کرد: ما این توانایی را داریم که هر نقطه‌ای را در داخل رژیم صهیونیستی هدف حملات قرار دهیم.

وی ادامه داد: پس از آن که توانمندی حمله به عمق خاک سعودی را پیدا کردیم، دیگر مشکلی نخواهیم داشت که سرزمین‌های اشغالی را هدف بگیریم.

اشاره البخیتی به حمله پهپادی شهریورماه  انصارالله به دو پالایشگاه "بقیق" و "هجره خریص" متعلق به شرکت آرامکو در شرق این کشور صورت می‌گیرد، حمله ای که تولید نفت سعودی را به کمتر از پنج میلیون بشکه در روز کاهش داد.

پیش از سخنان، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصار الله یمن روز شنبه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که اگر این رژیم مرتکب حماقت علیه ملت یمن شود، با شدیدترین حملات نیروهای یمنی روبه رو خواهد شد.

این تهدیدات پس از آن صورت می‌گیرد که به اذعان تحلیلگران صهیونیست، اصرار اسرائیل برای رابطه با عربستان، پای این رژیم را به جنگ یمن باز کرده است.

"ران ایدلیست" اعلام کرد: تل آویو دلیل دخالت خود در جنگ یمن را دفاع از منافع خود در دریای سرخ اعلام می کند درحالی که واقعیت این است که این اقدام با هدف کمک به عربستان انجام شده است.

جنگ ائتلاف عربی علیه یمن به سرکردگی عربستان در حالی وارد چهارمین سال خود می‌شود که ریاض و همپیمانانش به هیچ یک از اهداف خود در این جنگ دست نیافته اند و چشم‌انداز روشنی برای پایان دادن به این جنگ فرسایشی وجود ندارد.

310 23310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1319767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =