۸۰ درصد برنامه های ستاد سامان دهی جوانان در دورود تحقق یافت

فرماندار دورود گفت: بحث سامان دهی جوانان بحث بسیار مهمی است و با حساسیت خاصی آن را دنبال می کنیم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مجتبی بیرانوند در این رابطه به خبرنگار خبرآنلاین گفت: طبیعتاً باتوجه به گستردگی و چالشهای فراوان و انتظارات بالای این قشر در راستای مطالبات دارند  قطعاً اداره کل ورزش به تنهایی نمی تواند از عهده امورات آن برآید و کمک همه دستگاههای استان را می طلبد .

وی افزود: در بحث تحقق برنامه های ستاد سامان دهی شهرستان براساس اسناد در ۷ ماهه سال جاری بیش از ۸۰ درصد برنامه های اعلام شده در شهرستان دورود تحقق پیدا کردند در مجموعه ۶ جلسه هماهنگ شده تاکنون ۴ جلسه در دورود برگزار گردیده و در آیتم های مختلف فعالیتهای مثمرثمری در دورود دنبال گردیده است.

اجرای برنامه ها در حوزه های اشتغال و مشارکتهای اجتماعی

فرماندار دورود اجرای برنامه ها در حوزه های اشتغال و مشارکتهای اجتماعی در سطح شهرستان را موفق اعلام کرد و گفت: بطور جدی موضوع اشتغال در حال پیگیری است و اعتقاد داریم با استفاده از ظرفیتهای بومی محلی جوانان منطقه و بحث مهارتها و کارآموزی ها می توان اقدامات موثری را انجام داد لذا این کار در شهرستان آغاز شده و جز برنامه های اولویت دار ما هستند.

وی به فعالیتهای هفته جوان اشاره کرد و تصریح کرد: سال گذشته ۷ برنامه در این حوزه ۲۰ برنامه برگزار شده این در حالیست که در ۷ ماهه امسال ۴۰ برنامه در مباحث آموزشی ،مهارت آموزی، مهارتهای زندگی ،اردوهای جهادی و ... بیش از ۲۰۰ برنامه اجرا شده و طبق گزارشهای مستند گروههای جهادی دورود در سیل پلدختر امدادرسانی های مطلوبی به مردم داشتند همچنین در موضوع ترویج ازدواج آسان  سال ۹۷ تعداد ۱۵ کارگاه برگزار شده اما در ۷ ماهه امسال ۲۰ برنامه اجرا گردیده است.

فرماندار شهرستان دورود تعداد جوانان فعال در فعالیتهای اجتماعی شهرستان را در ۷ ماهه اول امسال را ۳۰۰۰ نفر اعلام کرد و همچنین برگزاری ۱۰ کارگاه جلوگیری از مخاطرات اجتماعی را بخشی دیگر از فعالیتهای حوزه جوانان در شهرستان دورود عنوان نمود.

بیرانوند در پایان پبشنهاد داد جلسه ستاد سامان دهی جوانان استان در شهرستان دورود برگزار گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1320973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =