اشتغال ۳۷۷ زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون زمینه اشتغال ۳۷۷ زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، علی ملک پور بابیان اینکه فراهم کردن زمینه اشتغال زنان سرپرست خانوار تحت حمایت از دغدغه‌های این نهاد است بیان کرد: از مجموع ۳۷۷ زن شاغل سرپرست خانوار، ۹۳ زن ساکن شهرها و ۳۸۴ زن نیز ساکن روستاها هستند.

وی با اشاره به طرح‌های اشتغال این بانوان افزود: زمینه اشتغال ۱۶۴ زن در حوزه بافت فرش، ۸۸ نفر در حوزه دامپروری و مابقی نیز در زمینه‌های پرورش طیور، ارائه خدمات، صنایع دستی، زنبورداری، طرح‌های صنعتی و معدنی و کشاورزی فراهم شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان مبلغ تسهیلات ارائه شده به این طرح‌های اشتغال را بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان عنوان و بیان کرد: مددجویان می‌توانند با مراجعه به حوزه اشتغال از مشاوره و آموزش شغلی بهره‌مند شوند و جهت اخذ تسهیلات به صندوق امداد ولایت معرفی شوند.

ملک خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌های اشتغال، نیازمندانی که قادر به انجام کار هستند اما به علت مشکلات مالی توانایی تأمین ابزار کسب‌وکار را ندارند با دریافت تسهیلات زمینه اشتغال و خودکفایی خود و خانواده‌شان را فراهم می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1321039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =